کد خبر: 34813
A

امام جمعه دزفول از شرایط لحاظ شده در آزمون استخدامی وزارت نفت انتقاد کرد

امام جمعه دزفول از شرایط لحاظ شده در آزمون استخدامی وزارت نفت انتقاد کرد و گفت:با وجود اینکه جوانان خوزستانی از بیکاری رنج می برند فرصت های اندک شغلی این استان نباید در اختیار دیگران قرار گیرد.

امام جمعه دزفول از شرایط لحاظ شده در آزمون استخدامی وزارت نفت انتقاد کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در نشست شورای اداری این شهرستان افزود:در آزمون استخدامی وزارت نفت استان خوزستان در اولویت قرار نگرفته و با وجود اینکه تمام عملیات نفتی در این استان انجام می شود از تعداد 2 هزارو 500 نفری که وزارت نفت می خواهد استخدام کند فقط 100 نفر خوزستانی و بومی می باشند.
وی افزود:در این آزمون در حالیکه شرط معدل برای متقاضیان بومی استان خوزستان 18 اعلام شده برای متقاضیان دیگر استانها 14 در نظر گرفته شده که این ظلم در حق مردم خوزستان است.
امام جمعه دزفول با تاکید بر اینکه معضل بیکاری باید با تدبیر رفع شود گفت:ضدانقلاب به شدت از این موضوع سوء استفاده می کند ، در حالی که متخصصان تحصیل کرده ای در استان خوزستان داریم از افراد غیربومی در این استان استفاده می شود. این در حالی است که از نظر کارشناسان اقتصادی ،نیروهای غیربومی نمی توانند در استخدام مفید واقع شوند زیرا هم از خانواده دور هستند و هم مشکل مسکن و دیگر مشکلات خاص خود را دارند.
وی خواستار بررسی شرایط لحاظ شده در آزمون استخدامی وزارت نفت و توجه بیشتر به نیروهای متقاضی کار استان خوزستان در این آزمون شد.
امام جمعه دزفول در ادامه با بیان اینکه تریبون نمازجمعه محلی برای بیان مشکلات و دغدغه های مردم است بیان داشت:تذکر به مسئولان در خطبه ها نباید موجب ناراحتی آنان شود.مسئولان باید در قبال فعالیت هایی که انجام می دهند احساس مسئولیت کرده و پاسخگوی مردم باشند و نباید تذکری که داده می شود باعث کدورت و ناراحتی آنها شود زیرا دشمن می خواهد بین مسئولان و مردم فاصله ایجاد کند و مردم را از انقلاب مایوس کند.
حجت الاسلام قاضی اظهار کرد:منکر زحمات مسئولان دزفول نیستم ولی زمانی که موردی در خطبه های نماز جمعه تذکر داده می شود صرفا به خاطر پاسخگویی به مردم است نه مچ گیری.
وی بر سرمایه گذاری بومی در شهرستان دزفول تاکید کرد و گفت:با وجود ثروت فراوانی که در شهرستان دزفول وجود دارد نباید برای سرمایه گذاری از سرمایه داران دیگر استانها استفاده شود ضمن اینکه سرمایه گذاری خارجی نیز خوب است ولی باید اولویت با سرمایه گذار داخلی باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از نرخ بالای سود بانکی انتقاد کرد و گفت:بانک ها باید فشار بر روی مردم را کمتر کنند زیرا بیکاری به مردم فشار آورده است .

** انتقاد از دفن اموات در قطعه شهدا در دزفول
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: دفن اموات در قطعه شهدا بی توجهی به جایگاه شهدا و نوعی ظلم در حق آنهاست.
سرهنگ پاسدار عبدالامیر محتشمی راد در نشست شورای اداری این شهرستان افزود: اخیرا در مواردی والدین شهدا در قطعه شهدای دزفول دفن شده اند که دفن این افراد در این قطعه درست نیست.
وی با تاکید بر اینکه قطعه شهدا باید خاص شهدا باشد خواستار حفظ جایگاه شهدا در دزفول شد و گفت:قطعه شهدای بهشت علی وشهید آباد دزفول صرفا باید محل دفن شهدا باشد.
امام جمعه دزفول نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدا و هفته بسیج گفت:اعضای شناخته نشده بمباران موشکی دزفول در گلزار شهدای این شهرستان مظلوم واقع شده اند لذا باید یادمانی ویژه شهدای موشکی دزفول به عنوان سندی تاریخی در نظر گرفت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر