کد خبر: 34854
A

تمهیدهای لازم برای انتقال گاز پایدار در زمستان اندیشده شده است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: این شرکت پیش بینی ها و تمهیدهای لازم را برای ورود به فصل سرما و انتقال پایدار گاز انجام داده و با آمادگی کامل وارد فصل زمستان می شود.

تمهیدهای لازم برای انتقال گاز پایدار در زمستان اندیشده شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی منطقه شش عملیات انتقال گاز کشور، سعید توکلی در آیین بهره برداری از ساختمان مرکز پایش و کنترل عملیات انتقال گاز این منطقه، افزود: تعمیر و اقدام های لازم برای خط های انتقال گاز قبل از ورود به فصل سرما از سوی این شرکت انجام شده و اتمام یافته است.
وی ادامه داد: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت بروز خلل آنرا در سریع ترین زمان ممکن برطرف سازند تا برای هموطنان مشکلی ایجاد نشود.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران ضمن تسلیت به خانواده های جانباختن شماری از هموطنان در زلزله کرمانشاه و تخریب منازل انان، اضافه کرد: این شرکت در سریعترین زمان ممکن به کنترل اوضاع و شرایط بعد از زلزله پرداخت.
مدیر عامل و مدیران ستادی شرکت انتقال گاز ایران در آیین بهره برداری از نخستین ساختمان مستقل مرکز پایش و کنترل عملیات انتقال گاز و مجموعه فرهنگی، ورزشی و آموزشی شهید سالاری شرکت کرده و در نشستی با مدیر و اعضای هیأت رئیسه منطقه شش عملیات انتقال گاز حضور یافتند.
مصرف کننده های مهم صنعتی گاز انتقالی از منطقه شش عملیات انتقال گاز کشور شامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، شرکت صبا فولاد، نیروگاه سمنگان سیرجان و نیروگاه شهید کاظمی گل گهر می شود.
وسعت جغرافیایی منطقه 6 عملیات انتقال گاز افزون بر 27 درصد از پهنه خاکی کشور، شامل استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش هایی از استان یزد است.
افزون بر 2 هزار و 370 کیلومتر خطوط لوله فشار قوی در قطرهای چهار تا 56 اینچ که هزار و 300 کیلومتر آن در استان کرمان و 700 کیلومتر آن با اندازه 56 اینچ در استان هرمزگان قرار دارد توسط این منطقه مدیریت و کنترل می شود.
حدود 2 هزار و 500 متر خط لوله زیر در دریا عملیات این منطقه را از سایر مناطق عملیات انتقال گاز متمایز کرده است.
منطقه ٦ عملیات انتقال گاز با بهره گیری از سه تاسیسات تقویت فشار و پنج مرکز بهره برداری خطوط لوله، وظیفه انتقال پایدار، مطمئن و ایمن گاز را در این استان ها برعهده دارد.
3219 / 6048
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر