کد خبر: 35179
A

هیات رییسه اتحادیه صادر کنندگان استان قزوین انتخاب شدند

با برگزاری انتخابات بین اعضا، شامگاه چهارشنبه ترکیب هیات رییسه اتحادیه صادر کنندگان استان قزوین مشخص شد.

هیات رییسه اتحادیه صادر کنندگان استان قزوین انتخاب شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، این انتخابات با حضور علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان، هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین و صادرکنندگان استان برگزار شد.
در این انتخابات، مهدی بخشنده از بازرگانان قزوین، مهدی عبدیان مدیرعامل شرکت صنعت پلاست آبیار، مهدی جباری مدیرعامل شرکت بازرگانی فانوس دشت تجارت،علیرضا پازوکی مدیرعامل شرکت شیمیلیا و غلامحسین جعفرزاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت طلاچین به عنوان اعضای اصلی و عبدالله طاهرخانی مدیرعامل شرکت رزتاک نگین و محمد صفائی راد مدیرعامل شرکت ایران زاک به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان انتخاب شدند.
همچنین منوچهر آزادمنش مدیرعامل شرکت ایران استابلایزر به عنوان بازرس اصلی و مجید لطفی مدیرعامل شرکت بازرگانی کوشا صنعت صحرا به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
ساماندهی صادرات، بازاریابی مستمر با کسب اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضا، مشارکت گروهی در تصمیم گیری ها، حمایت از منافع مشترک اعضا، جلوگیری از انجام رقابت های ناسالم در بازارهای هدف، تلاش برای افزایش دسترسی به بازارهای جهانی کالاها و خدمات صادراتی کشورهای مناسب برای اعضا از جمله اهداف این اتحادیه به شمار می رود.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه این انتخابات گفت: تشکیل اتحادیه صادراتی برای پیگیری مطالبات این قشر یک ضرورت بود.
علی پرزحمت تصریح کرد: اتحادیه صادراتی استان در سال‌های قبل تشکیل شده اما غیر فعال بود اما در سال جاری با پیگیری‌های صورت گرفته و دستور استاندار برای فعال کردن آن اقدام شد.
وی افزود: با پیگیری‌های اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین موافقت اولیه این اتحادیه از اتاق ایران دریافت شد و پس از طی مراحل قانونی امروز شاهد برگزاری انتخابات بودیم.
پرزحمت افزود:این اتحادیه در شناسایی بازارهای بین المللی، رفع موانع برای حضور قوی تر در بازارهای هدف و افزایش حجم صادرات محصولات شاخص استان می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت قزوین ادامه داد: این تشکل می تواند در عرصه صدور کالا،افزایش قدرت چانه زنی و تعیین قیمت در بازارهای بین المللی نقش‌آفرین باشد.
استان قزوین دارای نزدیک به 200 صادر کننده فعال است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر