کد خبر: 35381
A

استاندار فارس: اعتبارات حوزه اشتغال با دقت نظر هزینه شود

استاندار فارس گفت: اعتبارات حوزه اشتغال باید با دقت نظر و حساسیت بالا هزینه شود تا به ایجاد اشتغال پایدار در شهرها و روستاها منتهی شود.

استاندار فارس: اعتبارات حوزه اشتغال با دقت نظر هزینه شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل تبادار، عصر پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان در شیراز افزود: لازم است اعتبارات مناسبی که برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص یافته در چارچوب تعیین شده هزینه شود.
وی، به رقم این اعتبار اشاره ای نکرد.
استاندار فارس ادامه داد: این استان جایگاه خوبی در حوزه ایجاد اشتغال به دست آورده اما باید به شرایطی بسیار مطلوب تر دست یابیم و این مهم تنها در سایه عزم و باور عمومی محقق خواهد شد.
تبادار بیان کرد: بدون تردید اگر تمام بخش ها و مجموعه ها از جمله بانک ها و دستگاه های اجرایی رویکردی جامع داشته باشند و هدفی یکسان را دنبال کنند، دستیابی به شرایط مطلوب اشتغال در جامعه ممکن خواهد شد.
استاندار فارس، تعریف شاخص در حوزه کار و اشتغال را مبنایی برای ادامه راه و رفع کاستی ها دانست و بیان کرد: وجود مبنا، شاخص و نقشه راه سبب می شود بتوانیم آنچه در گذشته انجام شده را ارزیابی و بر اساس آن اقدامات آینده را در جهت بهبود شرایط برنامه ریزی کنیم.
تبادار، بر لزوم تسهیل امور و کوتاه کردن زمان پاسخگویی به تقاضاها و استعلام ها برای شتاب بخشیدن به روند سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید کار آفرینان و سرمایه گذاران را شناسایی کرده و با تسهیل کارها و کوتاه کردن فرآیندها، زمینه ایجاد فرصت های شغلی در استان را فراهم کنند.
وی، همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا در صدور مجوزها دقت لازم را برای شناسایی افرادی که توانایی بازاریابی، تولید، سرمایه گذاری و مدیریت دارند، داشته باشند.
استاندار فارس، ضمن قدردانی از فعالیت بسیج سازندگی در زمینه اشتغال، از این مجموعه خواست تا در کنار سایر دستگاه ها به فراهم شدن فرصت های شغلی در استان کمک کنند.
6122 /6118
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر