کد خبر: 36042
A

خط هوایی تهران - همدان راه اندازی می شود

- استاندار همدان در هفته جاری ضمن دیدار با مسئولان کشوری و تصویب چند مصوبه مهم برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه بخش اشتغال، از راه اندازی خطوط هوایی تهران - همدان و بالعکس خبر داد.

خط هوایی تهران - همدان راه اندازی می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، توافق برای راه اندازی خطوط هوایی همدان-تهران، دیدار با مدیعامل بانک مرکزی در خصوص مشکلات 2 واحد بزرگ تولیدی استان٬ شرکت فولاد ویان و شرکت پتروشیمی هگمتانه٬ از جمله اقداماتی بود که استاندار همدان در سفر به تهران و دیدار با مسئولان پیگیر آن بوده است.
محمدناصر نیکبخت استاندار همدان صبح روز دوشنبه در ادامه پیگیری های ویژه هفتگی در پایتخت، به دیدار مدیرعاملان بانک های سینا و صادرات و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران رفت که البته در دیدار با مدیر عامل ایران ایر، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز وی را همراهی کردند.
وی در دیدار با مدیرعامل بانک سینا در خصوص مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی استان و راهکارها و موانع جذب اعتبارات طرح های اشتغال روستایی مذاکره کرد و دستور مساعد مدیرعامل در خصوص رفع مشکلات و موانع مطروحه صادر شد.
همچنین استاندار همدان در جلسه ای با مدیرعامل بانک صادرات کشور در خصوص مشکلات هفت طرح صنعتی استان، مذاکره و دستور مساعد مدیرعامل در خصوص رفع مشکلات و موانع مطروحه را دریافت کرد.
در این جلسات رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و صاحبان طرح های یادشده نیز حضور داشتند.
همچنین استاندار همدان و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه همدان، شامگاه دوشنبه طی جلسه ای با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در خصوص تعیین خطوط پرواز همدان- تهران و بالعکس مذاکره کردند.
در این دیدار مقرر شد روزانه یک پرواز و 3 روز در هفته نیز دو پرواز از همدان به تهران و بالعکس انجام شود.
گفتنی است بر اساس روال کاری، استاندار همدان هر هفته دوشنبه و سه شنبه در تهران حضور داشته و در دیدار با مدیران و مسئولان کشوری به پیگیری مسائل توسعه ای استان می پردازد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر