کد خبر: 36207
A

طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه موادغذایی ، آرایشی و بهداشتی در ورامین آغاز شد

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز مرحله دوم طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

طرح تشدید نظارت بر واحدهای عرضه موادغذایی ، آرایشی و بهداشتی در ورامین آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسن میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی ورامین در جمع خبرنگاران گفت : به منظور نظارت بیشتر بر عرضه و توزیع کالاها با هدف تأمین سلامت مردم و تعادل بازار قیمت ، بازرسان اداره صنعت ، معدن وتجارت با همکاری کارشناسان معاونت غذا و دارو شبکه بهداشت ودرمان و پلیس اماکن عمومی در قالب گشت مشترک به صورت روزانه بر واحدهای عرضه مواد غذایی ، فروشگاه های عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی ، عطاری ها و داروخانه های شهرستان نظارت می کنند.
وی افزود : در این طرح بر مواردی چون کالاهای قاچاق ، غیر بهداشتی ، غیر مجازو تقلبی ، گرانفروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی مورد بررسی قرار می گیرد .
وی اظهار کرد: در مرحله اول اجرای این طرح ، 120 واحد مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.
میرزایی گفت: در این طرح 16 تیم به صورت مشترک به بازرسی از واحدهای صنفی می پردازند که در آن 11 پرونده تخلف تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع گردید.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ورامین تأکید کرد: تمامی کالاهای غیر بهداشتی ، غیر مجازو تقلبی ، تاریخ مصرف گذشته و قاچاق کشف شده از بازار جمع آوری و تعدادی از آن ها معدوم گردید.
وی از مردم خواست تا در صورت مواجهه با هرگونه فرآورده سلامت محور غیرمجاز، تقلبی و یا قاچاق از قبیل دارو، مواد غذایی، آشامیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی ، موضوع را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری به اطلاع بازرسان این اداره برسانند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر