کد خبر: 37056
A

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو: یک ریال تخلف مالی نداریم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو تصریح کرد: در این منطقه یک ریال تخلف مالی صورت نگرفته است و با ورود قوه قضاییه به پرونده ماکو، سلامت مدیران ما آشکار می شود.

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو: یک ریال تخلف مالی نداریم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «حسین فروزان» عصر امروز (شنبه) در یک نشست خبری تاکید کرد «محاکمه منطقه آزاد ماکو در مجلس یکطرفه بود و فرصت دفاع نداشتیم».
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: وقتی سازمانی از سوی سازمان حسابرسی کنترل می شود و تاکنون یک بند حسابرسی مبنی بر تخلف وجود نداشته است، می توان نتیجه گرفت به این پرونده شتابزده و سیاسی نگاه شده است.
وی ادامه داد: گزارش این بازرسی ها نیز نشان می دهد در این سازمان تخلفی نشده است، دیوان محاسبات نیز در گزارشی که از منطقه آزاد ماکو تهیه کرده مورد تخلفی را ثبت نکرده است.
«هر مدیری بیشتر کار می کند، بیشتر درگیر این مسائل می شود».

** انتقاد از صدا و سیما
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: صدا و سیما اخبار مربوط به گزارش تخلف منطقه آزاد ماکو را جهت‌دار منتشر کرد. البته در چهار سال اخیر همواره شاهد این بودیم که از رسانه ملی اخبار به طور جهت دار منتشر می‌شود.
وی یادآوری کرد قبل از اعلام حکم و نتیجه پرونده از سوی قوه قضاییه، این موارد در صدا و سیما پخش شد و افزود: موضوع تخلف منطقه آزاد ماکو در حد گزارش بود و قوه قضاییه نیز برای آن تصمیمی نگرفته بود اما صدا و سیما، آن را رسانه‌ای کرد.
فروزان در توضیح ارجاع پرونده ماکو به قوه قضاییه نیز گفت: پارسال یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی این موضوع به منطقه آزاد ماکو آمد و در گزارش خود به رییس مجلس مطرح کرد تخلفی در این منطقه واقع نشده است اما این گزارش در کمیسیون تغییر کرد و پرونده تخلف منطقه آزاد ماکو به قوه قضاییه ارجاع داده شد.

ادامه دارد...
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر