کد خبر: 37802
A

انتقاد یک نماینده مجلس از افزایش قیمت‌ها

یک نماینده مجلس از رئیس جمهور خواستار ورود به موضوع افزایش لجام گسیخته قیمتها و جلوگیری از این اتفاق شد.

انتقاد  یک نماینده مجلس  از افزایش قیمت‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدجواد ساداتی نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با گرامیداشت یاد شهدای غواص در عملیات کربلای ۴ در تذکری شفاهی به وزیر راه و شهرسازی از رسیدگی نشدن به وضعیت جاده های خطرناک و ناامن آران و بیدگل انتقاد کرد و گفت که تا کی قرار است فرزندان ما در این جاده‌ها قربانی شوند. انتظار مردم رسیدگی به این وضعیت در کنار بهبود وضعیت راه های روستایی است.

وی در تذکری دیگر به وزیر کار بر لزوم رسیدگی به وضعیت بازنشستگان تاکید کرد و گفت: چرا قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان علیرغم مصوبه مجلس اجرایی نمی شود. همچنین در لایحه بودجه ۹۷ موضوعی درباره پرداخت بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی ذکر نشده است؟

نماینده کاشان در تذکری به رئیس جمهور از افزایش قیمتها انتقاد کرد و افزود: آقای روحانی دستور رسیدگی به وضعیت افزایش قیمت برخی از اقلام که به سفره های مردم وابسته است را بدهید.

ساداتی نژاد با انتقاد از انجام نشدن واگذاری زمین برای احداث شرکت ماهیان زیستی کاشان خواستار ارائه دستور رسیدگی جدی در اینباره شد و در تذکری به وزیر ورزش بر لزوم احداث سالن کشتی کاشان و سایر سالن‌های ورزشی این شهرستان تاکید کرد.

وی در پایان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به وضعیت ارزیابی مدارس غیرانتفاعی استان اصفهان انتقاد کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر