کد خبر: 38782
A

توسعه بوستان جنگلی سرخه حصار در دستور کار قرار گرفت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از تشکیل جلسه مشترک این اداره کل با مسئولان شهرداری منطقه 13 تهران به منظور توسعه جنگل کاری و فضای سبز بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد.

توسعه بوستان جنگلی سرخه حصار در دستور کار قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران علی کیان در این باره اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات مرتبط با این بوستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات اجرائی لازم برای رفع مشکلات مطروحه و همکاری مشترک در زمینه توسعه جنگل کاری و فضای سبز این بوستان انجام شود.
وی افزود: از آنجایی که بوستان جنگلی سرخه حصار واقع در شرق تهران از جمله بوستان هایی است که در منطقه حفاظت شده محیط زیست نیز قرار دارد، از لحاظ زیست محیطی و حفظ حیات وحش از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بر این اساس ضرورت ایجاب می کند که موضوع تداوم مراقبت و نگهداری و توسعه آن به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد که این نشست در همین راستا برگزار شد.
کیان خاطرنشان کرد: بوستان جنگلی سرخه حصار در دهه 40 با مساحتی حدود 700 هکتار توسط منابع طبیعی استان تهران ایجاد شده و از سال 69 بر اساس توافقنامه منعقد شده و با تنظیم قراردادی مراقبت و نگهداری این بوستان به شهرداری منطقه 13 محول شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر