کد خبر: 39072
A

40 میلیارد ریال تاکنون برای احداث مجتمع دامپروری ورامین هزینه شده است

مدیرکل امور عشایری استان تهران گفت: بیش از 40 میلیارد ریال تاکنون برای احداث مجتمع دامپروری رزاق آباد ورامین با هدف ایجاد اشتغال برای جامعه عاشیری منطقه هزینه شده است.

40 میلیارد ریال تاکنون برای احداث مجتمع دامپروری ورامین هزینه شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، هاتف ممیزی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار ورامین افزود: با راه اندازی این مجتمع زمینه اشتغال بکار بیش از 100 نفر از افراد جویای کار عشایر(فرزندان عشایر) شهرستان ورامین فراهم خواهد شد.
وی اظهار کرد: بیش از 100 خانوار عشایری در محدوده بخش جواد آباد شهرستان ورامین زندگی می کنند.
وی اظهار کرد: عشایر ورامین با داشتن بیش از 25 هزار رأس دام سبک، سالانه 3 هزار و 650 تن گوشت و 250 تن محصولات دامی را تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند.
ممیزی گفت: مجتمع دامپروری رزاق آباد به منظور حمایت از خانواده های عشایر شهرستان ورامین و همچنین رونق تولید گوشت قرمز و محصولات دامی احداث می شود.
به گفته مدیر کل امور عشایری استان تهران، مطالعات امکان سنجی، طراحی و تهیه نقشه های دامداری، حفر چاه عمیق شرب دام، احداث شبکه برق و تأسیس شرکت تعاونی با 100 عضو متشکل از فرزندان عشایر برای احداث این مجتمع انجام شده است.
بیش از 100 خانوار عشایر شهرستان ورامین، کوچ ییلاقی خود را در دشت لار و کوچ قشلاقی را در مراتع جنوب دشت ورامین انجام می دهند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر