کد خبر: 39633
A
عضو کمیسیون تلفیق مجلس به دیده بان ایران خبر داد؛

حذف 30 میلیون نفر از دریافت کنندگان یارانه، قطعی است / کلیات بودجه از فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط نمایندگان بررسی می شود

کاظمی : طرح سلامت با شکست مواجه نشده است و تنها لازم است اعتبارات آن تامین شود تا بتواند به کار خود ادامه دهد که در همین باره توسط کمیسیون تلفیق بخشی به لایحه بودجه طرح سلامت سال 97 اضافه گردید تا بدین وسیله مشکلات آن برطرف گردد.

حذف 30 میلیون نفر از دریافت کنندگان یارانه، قطعی است / کلیات بودجه از فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط  نمایندگان بررسی می شود

دیده بان ایران: لایحه بودجه سال 97 پس از دوماه بررسی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از فردا در صحن علنی مجلس می رود تا سرنوشت نهایی این لایحه تا 14 اسفند ماه توسط کلیه نمایندگان خانه ملت به تصویب برسد. 

 

در رابطه با جزئیات لایحه بودجه 97 محمد کاظمی، نمایینده ملایر در مجلس دهم شورای اسلامی، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: کلیات بودجه از فردا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی توسط کلیه نمایندگان مردم بررسی می شود. میزان تغییرات درون لایحه بودجه نیز ببستگی به نظر سایر نمایندگان نیز دارد. 

 

عضو کمیسیون تلفیق درخصوص برخی گمانه زنی های اخیر مبنی بر این که نمایندگان کمیسیون تلفیق نگاه ملی نداشته و صرفا منافع استان های خوویش را مدنظر دارند بیان کرد: خیر این چنین نیست. بودجه استان ها براساس شاخص های موجود در استان ها توزیع می شود. همچنین امکان جابجایی ردیف ها و اعتبارات از استان های متفاوت وجود ندارد. البته طبیعی است که نمایندگان شهرستان ها منافع استان و مردم خود را مدنظر قرار دهند و در پی مطالبات آنان نیز باشند. 

 

 

کاظمی در رابطه با حذف 30 میلیون نفر از افرادی که یارانه می گیرند در لایحه بودجه 97 اظهار کرد: در متن بودجه سال آتی دولت ذکر کرده است که افرادی که از استطاعت مالی کافی برخوردار هستند و نیازی به دریافت ماهیانه 45 تومان را ندارد، اقدام به حذف آنان از لیست دریافت کنندگان یارانه خواهد شد.  

 

 

وی افزود: این موضوع علاوه بر این که در متن لایحه آمده است، در کمیسیون تلفیق مجلس نیز به تصویب رسیده است. 

 

 

کاظمی دررابطه با طرح سلامت با توجه به بدهی های اخیر آن گفت: طرح سلامت با شکست مواجه نشده است و تنها لازم است اعتبارات آن تامین شود تا بتواند به کار خود ادامه دهد که در همین باره توسط کمیسیون تلفیق بخشی به لایحه بودجه طرح سلامت سال 97 اضافه گردید تا بدین وسیله مشکلات آن برطرف گردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر