کد خبر: 39634
A

مدال ویژه علوم اقتصادی سنگاپور برای طیب نیا

دکتر 'علی طیب نیا' مشاور عالی رییس جمهوری و وزیر سابق امور اقتصادی ودارایی به عنوان دانشمند اقتصادی مدال ویژه بنیاد 'لی کوان یو' سنگاپور را دریافت می کند.

مدال ویژه علوم اقتصادی سنگاپور برای طیب نیا

دیده بان ایران: جواد انصاری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور عصر شنبهگفت: مشاور عالی رئیس جمهوری به دعوت بنیاد 'لی کوان یو' سنگاپور، برای دریافت مدال ویژه علوم اقتصادی فردا (یکشنبه) به این کشور سفر می کند.

وی افزود: برای نخستین بار است که یک اقتصاددان ایرانی به عنوان دانشمند اقتصادی برای دریافت چنین جایزه ای انتخاب می شود.

به گفته انصاری، 'در سفر پنج روزه طیب نیا به سنگاپور ، وی علاوه بر شرکت در مراسم إعطای مدال مذکور، با تعدادی از مقام های ارشد اقتصادی و سیاسی سنگاپور دیدار و گفت وگو می کند.

علاوه براین طیب نیا در میزگرد تخصصی موسسه مطالعات بین المللی راجاراتنام شرکت و همچنین در جمع مدیران شرکتهای بزرگ تجاری در فدراسیون تجارت سنگاپور سخنرانی خواهد داشت.'

انصاری گفت: قرار است مشاور عالی رییس جمهوری از برخی مراکز مهم اقتصادی سنگاپور از جمله شهرک صنعتی و تأسیسات عظیم نفتی در جزیره جورونگ و بازار بورس بازدید داشته باشد و با مسیولان سازمان سرمایه گذاری سنگاپورنیز دیدار و مذاکره خواهد کرد.

در این سفر که با هماهنگی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سنگاپور و وزارت امور خارجه این کشور برنامه ریزی شده، دو تن از مدیران ارشد سازمان سرمایه گذاری و کمکهای فنی و اقتصادی و سازمان بورس ایران طیب نیا را همراهی می کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر