کد خبر: 39705
A

فردوسی بر طبل افزایش قیمت کوبید/ ورود دوباره دلار به کانال ۴.۶۰۰ تومانی

بازار فردوسی و سبزه میدان امروز شاهد رشد قیمت ها بود.

فردوسی بر طبل افزایش قیمت کوبید/ ورود دوباره دلار به کانال ۴.۶۰۰ تومانی

دیده بان ایران: قیمت طلا و سکه در بازار تهران ، در یازدهمین روز بهمن ماه با رشد قیمت ها مواجه بود. بهای دلار نیز در بازار آزاد رشدی قابل توجه را تجربه کرد به طوری که هر دلار در بازار آزاد افزایشی در حدود 34 تومان را شاهد بود .

 هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 492 هزار و پانصد تومان رسید که هر چند نسبت به هفته های قبل رقم کمتری است اما نسبت به روز گذشته رشدی 5 هزار تومانی را شاهد بود. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز یک میلیون و 452 هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته افزایشی هزار تومانی را نشان می دهد.

 هر قطعه نیم سکه و ربع سکه در بازار 732 هزار تومان و 437 هزار تومان قیمت دارد. هر دلار آمریکا نیز در بازار به قیمت 4606 تومان فروخته می شود.

 خبرهای رسیده از بازار جهانی طلا نیز حکایت از آن دارد که قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز چهارشنبه و در آستانه سخنرانی مهم رئیس جمهور آمریکا و اعلام نتایج نشست فدرال رزرو با تغییر چندانی روبرو نشده است. تقویت ارزش دلار و افزایش بهره اوراق قرضه آمریکا فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

بر اساس این گزارش دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار است امروز سخنرانی سالیانه خود را انجام دهد. از سوی دیگر نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا نیز امروز عصر اعلام خواهد شد.

بر این اساس قیمت هر اونس طلا امروز بدون تغییر نسبت به سه شنبه به 133 دلار رسیده است.

هر گرم طلای 18 عیار نیز در بازار با کمتر از 500 تومان افزایش به قیمت 144 هزار و 750 تومان فروخته شد. جداول زیر نشان دهنده قیمت طلا و سکه و ارز در میانه روز هستند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر