کد خبر: 39857
A

هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس دولتی با رعایت الگوی مصرف رایگان می شود

عضو کمیسیون بودجه مجلس، گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه‌ای مقرر کرد که هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس دولتی با رعایت الگوی مصرف رایگان شود و در صورتی که الگوی مصرف رعایت نشود تمام هزینه آن ماه باید پرداخت شود.

هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس دولتی با رعایت الگوی مصرف رایگان می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از خانه ملت؛ محمد خدابخشی ‌با اشاره به اینکه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۷ ظهر امروز برای بررسی مواد ارجاعی بودجه تشکیل جلسه داد، گفت: کمیسیون تلفیق در مصوبه‌ای مقرر کرد که هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس دولتی با رعایت الگوی مصرف رایگان شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس این مصوبه، در صورتی که الگوی مصرف رعایت نشود تمام هزینه آن ماه باید پرداخت شود.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه ای در صحن علنی برای آموزش و پرورش که در بند «ه»تبصره ۹ لایحه بودجه، آمده است، ادامه داد:به وزارت آموزش و پرورش اجازه داد به منظور ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود نسبت به احداث، بازسازی و بهره‌برداری از آنها اقدام کند. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:تغییر کاربری موضوع این بند که نربوط به وزارت آموزش و پرورش است، به پیشنهاد شورای آموزش و پرورش استان و تصویب کمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران صورت می‌گیرد و از پرداخت کلیه عوارض شامل تغییر کاربری، نقل و انتقال املاک، اخذ عوارض بهره‌برداری، احداث، تخریب، بازسازی و سایر عوارض شهرداری معاف است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر