کد خبر: 39977
A
سخنگوی شرکت سام الکترونیک:

کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای

سخنگوی شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک گفت: سیاست‌های شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیت‌های سیاسی شرکت سامسونگ کاملا جداست. این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از 4 هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید می‌باشد.

کاهش همکاری شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک در صورت عدم عذرخواهی مسئولین کره‌ای

دیده بان ایران: سخنگوی شرکت شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک  ( تولید کننده لوازم خانگی و تلویزیون در ایران ) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، ضمن محکوم کردن رفتار زشت و غیرحرفه‌ای مسئولین برگزار کننده المپیک در عدم ارائه گوشی موبایل به ورزشکاران ایرانی، گفت: در صورت عدم عذرخواهی مسئولین مربوطه این شرکت، همکاری خود را با  شرکت سامسونگ کاهش خواهیم داد.

سخنگوی شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک اظهار داشت: سیاست‌های شرکت سام الکترونیک و تکوین الکترونیک از فعالیت‌های سیاسی شرکت سامسونگ کاملا جداست. این شرکت در ایران با بهره‌گیری از بیش از 4 هزار نفر پرسنل در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مشغول به کار و تولید می‌باشد.

وی تاکید کرد: شرکت سام الکترونیک وتکوین الکترونیک در هر شرایطی تابع مقررات، قوانین و سیاست‌ها اتخاذ شده مسئولان جمهوری اسلامی می‌باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر