کد خبر: 43213
A
تجری نماینده قصر شیرین به دیده بان ایران خبر داد؛

قصرشیرین منطقه آزاد خواهد شد / دستور تصویب اضافه شدن مناطق آزاد به ۷ منطقه در کمیسیون اقتصادی تهیه شده و به صحن علنی داده خواهد شد

نماینده قصر شیرین و سرپل ذهاب: این لایحه در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد و مراحل فنی و کارشناسی آن در حال سپری شدن است. هرگاه کمیسیون اقتصادی آن را تصویب نماید، این لایحه به صحن علنی مجلس می رود. تجری همچنین خاطرنشان کرد: دستور تصویب اضافه شدن مناطق آزاد به ۷ منطقه آزاد موجود در کشور به صحن علنی داده خواهد شد.

قصرشیرین منطقه آزاد خواهد شد / دستور تصویب اضافه شدن مناطق آزاد به ۷ منطقه در کمیسیون اقتصادی تهیه شده و  به صحن علنی داده خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ فرهاد تجری، نماینده مردم قصرشیرین و سرپل ذهاب در مجلس دهم، در خصوص گمانه زنی های اخیر مبنی بر  طرح تبدیل قصر شیرین به منطقه آزاد به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بله قرار است قصر شیرین به منطقه آزاد تبدیل شود.مجلس به تهیه نقشه‌های مناطق آزاد جدید بسیار تاکید دارد و نقشه‌ها باید براساس ضوابط هیات وزیران تهیه شود و باید منطبق با ضوابط مورد نظر اعضای کمیسیون اقتصادی باشد.

 

وی افزود: این لایحه در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد و مراحل فنی و کارشناسی آن در حال سپری شدن است. هرگاه کمیسیون اقتصادی آن را تصویب نماید، این لایحه به صحن علنی مجلس می رود.

 

تجری همچنین خاطرنشان کرد: دستور تصویب اضافه شدن مناطق آزاد به ۷ منطقه آزاد موجود در کشور به صحن علنی داده خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر