کد خبر: 43470
A

سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است

‍‍یک جریان تندرو هم در طیف اصولگرا وجود دارد. این جریان متصور است با خروج امریکا از برجام، بهترین شرایط برای تسویه حساب سیاسی است. این بدترین کج‌فهمی است که شما می‌توانید از خود نشان دهید.

سلیمی نمین: جریان تندرو اصولگرا پس از خروج آمریکا از برجام دنبال تسویه حساب سیاسی است

به گزارش دیده بان ایران, روزنامه اعتماد نوشت: عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا با انتقاد از عملکرد تندروهای جریان اصولگرایی می‌گوید: تسویه‌حساب سیاسی در شرایط کنونی بدترین کج‌فهمی است.

او گفت: در کشور دو جریان تندرو وجود دارد. جریان تندرو اصلاح‌طلب همواره نگاه به خارج از کشور دارد. این جریان تلاش دارد اتحاد در جامعه را برهم بزند زیرا اتحاد، ما را در برابر دشمن خارجی منسجم خواهد کرد. یک جریان تندرو هم در طیف اصولگرا وجود دارد. این جریان متصور است با خروج امریکا از برجام، بهترین شرایط برای تسویه حساب سیاسی است. این بدترین کج‌فهمی است که شما می‌توانید از خود نشان دهید. 

سلیمی نمین گفت: در این شرایط ما نباید وارد بحث رقابت سیاسی شویم. دشمن در حال حاضر با تمام توان علیه منافع ملی عمل می‌کند. ما نیز باید با تمام توان علیه آنها عمل کرده و به مقاومت خود ابعاد تازه‌ای ببخشیم تا آنها متصور نشوند که با فشار می‌توانند اتحاد مردم ایران را درهم بشکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر