کد خبر: 43707
A
نخست وزیر تایلند در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور:

تایلند از مواضع جمهوری اسلامی ایران در برجام حمایت می کند/ اعلام آمادگی بانکوک برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی با ایران

دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه هفتاد و چهارمین اجلاس کشورهای عضو اسکاپ که در بانکوک برگزار شد، با پرایوت چان اوچا نخست وزیر تایلند دیدار و گفت‌ و گو کرد.

تایلند از مواضع جمهوری اسلامی ایران در برجام حمایت می کند/ اعلام آمادگی بانکوک برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی با ایران
 دیده بان ایران: دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه هفتاد و چهارمین اجلاس کشورهای عضو اسکاپ که در بانکوک برگزار شد، با پرایوت  چان اوچا  نخست وزیر تایلند دیدار و گفت‌ و گو کرد.

در این دیدار که در کاخ نخست وزیری تایلند برگزار شد، پرایوت  چان اوچا  با بیان اینکه ایران به تعهدات خود در موضوع برجام به خوبی عمل کرده است، بر حمایت کشورش از  مواضع جمهوری اسلامی ایران در موضوع برجام حمایت کامل تاکید کرد.

وی همچین خواستار گسترش همه جانبه روابط بانکی و تجاری  تهران – بانکوک شد و آمادگی خود را برای شرکت در اجلاس سران  کشورهای آسیایی که در اکتبر سال جاری میلادی در ایران برگزار می شود اعلام کرد.

پرایوت چان اوچا در این دیدار همچنین اظهار امیدواری کرد که فصل جدیدی از گسترش مناسبات  و همکاری های اقتصادی و تجاری میان دو کشور آغاز شود.

دکتر نوبخت نیز در این دیدار ضمن اشاره به ظرفتیهای تجاری و اقتصادی موجود میان دو کشور برای توسعه همکاری تهران – بانکوک، بر لزوم برگزاری شناسایی و تقویت این ظرفتیها تاکید کرد.

معاون رییس جمهور همچنین از  نخست وزیر تایلند برای سفر به تهران و برگزاری نشست های مشترک برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دعوت کرد.

در پایان این دیدار دو طرف ضمن تاکید بر ظرفیتهای موجود در حوزه اقتصادی و تجاری موجود برای گسترش روابط دو کشور آمادگی خود را برای تلاش در جهت توسعه روابط  دو کشور اعلام کردند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر