کد خبر: 44787
A

سه دلیلی که نفت را گران کرد

در حالی که قیمت نفت در بازارهای جهانی از 72 دلار در هر بشکه به 66 دلار کاهش یافته است،اما قیمت ها در شرایطی صعودی قرار دارند.

سه دلیلی که نفت را گران کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از سی بی اس  نمودارها نشان می دهد که کاهش قیمت نفت، تنها یک عقب نشینی موقت است و قیمت‌ها دوباره در مدار افزایش قرار خواهند گرفت.

این تحلیل براساس سه ویژگی مطرح می شود: اول معاملات اتی نفت قیمت های نزدیک به 65 دلار را پشتیبانی کرده است.یعنی قیمت‌ها در ماه ژانویه تا اوریل در این سطح قیمتی مقاومت کرده  و الگوی خوبی هم برای سایر بازارها شده است.

ویژگی برحسته این نمودار این است که قویا از قیمت در محدوده 43 دلار تا  54 دلار در هر بشکه حمایت کرده است و این مقاومت باعث می شود که معامله نفت با پیش بینی 11 دلار بیشتر در محدود 65 دلار قرار بگیرد.البته روش های پیش بینی دیگری هم در بلند مدت قیمت 76 دلاری را در تجارت پیش بینی می کنند.

دومین ویژگی، قرار گرفتن نفت در موقعیت صعودی است؛روند صعودی قیمت از 43 دلار در ژوئن 2017 آغاز شده  و با پشتیبانی هایی که در بازار انجام شده ارزش بازار نفت نزدیک به 65 دلار را پوشش می دهد.

سومین ویژگی که شاید مهمترین آنها باشد،اهمیت بازارهای آتی است که قیمت ها را رو به رشد نشان می دهد.زیرا بررسی ها نشان می دهد وقتی قیمت ها عقب نشینی می کند،خریداران وارد بازار می شوند و شروع به خرید می کنند.

بررسی ها نشان می دهد که  هر زمان قیمت کاهش یابد،روند صعودی خرید آغاز می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر