کد خبر: 44805
A

جنجال دریافت رشوه برای شرکت "ام تی ان"/ ترک سل شکایت کرد

بنابر گزارش رویترز، شرکت "ام تی ان" اعلام کرد، پس از آنکه شرکت "تُرکسل" دعوایی ۴.۲ میلیارد دلاری علیه فعالیت‌های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است. شرکت ترکسل مدعی است گروه ام تی ان آفریقای جنوبی به لطف "پرداخت رشوه" و "اعمال نفوذ متخلفانه" توانسته مجوز فعالیت در شبکه تلفن همراه ایران را که قبلا به شرکت ترکسل واگذار شده بود، از آن خود کند. به گزارش دیده بان ایران مجوز فعالیت شبکه تلفن همراه در ایران به شرکت ایرانسل واگذار شده است . ورود ایرانسل به ایران به تلاش های یک جریان سیاسی ارتباط پیدا می کند

جنجال دریافت رشوه برای شرکت "ام تی ان"/ ترک سل شکایت کرد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران بنابر گزارش رویترز، شرکت "ام تی ان" اعلام کرد، پس از آنکه شرکت "تُرکسل" دعوایی ۴.۲ میلیارد دلاری علیه فعالیت‌های ام تی ان در ایران طرح کرده، پلیس آفریقای جنوبی اسنادی را از دفتر گروه ام تی ان توقیف کرده است.
شرکت ترکسل مدعی است گروه ام تی ان آفریقای جنوبی به لطف "پرداخت رشوه" و "اعمال نفوذ متخلفانه" توانسته مجوز فعالیت در شبکه تلفن همراه ایران را که قبلا به شرکت ترکسل واگذار شده بود، از آن خود کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر