کد خبر: 44848
A

موافقت با واردات بدون واسطه لوازم یدکی کامیون/صدور ۱۱۶هزار بارنامه

معاون وزیر راه با بیان اینکه ثبت ۱۱۶ هزار بارنامه حاکی از رشد حمل‌ و نقل کالا نسبت به‌ قبل است، گفت: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پرمصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرد.

موافقت با واردات بدون واسطه لوازم یدکی کامیون/صدور ۱۱۶هزار بارنامه

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عبدالهاشم حسن نیا از روند رو به رشد صدور بارنامه طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: فقط در یک روز ۱۱۶ هزار بارنامه صادر شد که حاکی از روند رو به رشد بارگیری در کشور است.

وی با اشاره به پیگیری توزیع لاستیک با قیمت مصوب و بدون واسطه اظهار کرد: با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر شد بعد از تعطیلات پیش رو، لاستیک با قیمت مصوب در پایانه‌های بار و مسافر عرضه شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: وزارت صنعت موافقت خود را برای واردات لوازم یدکی پر مصرف کامیون‌ها بدون واسطه اعلام کرده تا گام موثری در راستای رفع کمبودها و تنظیم قیمت در بازار  برداشته شود.

حسن‌نیا یادآور شد: هنوز نوبت به جلسات مربوط به واردات لوازم یدکی میان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  و نمایندگان وزارت صنعت نرسیده است و سر موعد مسائل مربوط به واردات لوازم یدکی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با قدردانی از تمامی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای که به طور مستقیم و غیرمستقیم جامعه‌ قابل توجه‌ای از جمعیت کشورمان را دربرمی گیرند و در عین حال به کل آحاد هموطنان خدمت می‌رسانند، ابراز امیدواری کرد تا با ایجاد آرامش خاطر هرچه بیشتر و آسایش فکری آنان این خدمات افزایش یافته و این نقش همانند دوران گذشته چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و دوره های مختلف که تا امروز ادامه داشته، همچنان همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پا بر جا بماند.

گفتنی است، بر اساس آمار سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سال ۹۶ روزانه به طور متوسط ۱۰۰ هزار بارنامه صادر می‌گردید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر