کد خبر: 46130
A

راه حلهای کریمی قدوسی برای فروش نفت مسکن و قیمت ارز

کیهان به نقل از جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد نوشت: باید نفت‌ همانند سایر کالاهای اقتصادی در بورس معامله شود و هر ایرانی یا غیرایرانی آن را بخرند و خودشان هم بفروشند؛ در نتیجه اولا پول نفت مستقیم به خزانه واریز می‌شود و در ثانی خود خریدار مسئول فروش آن خواهد بود و اتفاقا بخش خصوصی هزار راه برای فروش نفت بلد است و این مسیر اصلا قابل تحریم هم نخواهد بود.

راه حلهای کریمی قدوسی برای فروش نفت مسکن و قیمت ارز

به گزارش دیده بان ایران؛ کریمی قدوسی با اشاره به برنامه برخی کشورها برای برهم زدن قیمت ارز و سکه، اظهار داشت: هم‌اینک گروهی از عربستان در سلیمانیه عراق مستقر و هر دلاری که از ایران خارج شود را 400 تومان بیشتر از قیمت خرید آن در تهران می‌خرند و سکه را نیز با همین برنامه دارند عمل می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه ساخت و ساز و خرید و فروش مسکن در اروپا، گفت: در فرانسه اگر کسی خانه‌ای خرید باید تا 30 سال از آن استفاده کند و بنشیند و اگر قبل از 30 سال بخواهد آن را بفروشد، باید تا 50 یا 70 درصد مالیات بدهد لذا می‌بینید بازار مسکن در اروپا همیشه آرام است. در حالی که در ایران به دلیل نبود قانون این بازار مورد سوءاستفاده دلالان مسکن و سودجویان قرار می‌گیرد مالیاتی هم در کار نیست.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر