کد خبر: 46195
A

فعال سیاسی اصولگرا: اگر به من باشد اخلالگران اقتصادی را به چوبه دار می‌سپارم!!

محسن کوهکن: دولت باید نقدینگی را کنترل کند نه آنکه باعث ازدیاد آن شود. عرضه ارز و سکه به بازار اشتباه است زیرا این اشتها پایان ندارد و عرضه تنها شرایط را پیچیده‌تر می‌کند.

فعال سیاسی اصولگرا: اگر به من باشد اخلالگران اقتصادی را به چوبه دار می‌سپارم!!

به گزارش دیده بان ایران؛ «محسن کوهکن»، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص وقایع اخیر در بازار گفت: «آمریکا برای اخلال در داخل ایران برنامه‌ریزی کرده و مسیر را ریل‌گذاری کرده است. هرچند اعتراض حق مردم است و باید بیان شود. وظیفه دستگاه‌های امنتی نیز این است که نگذارند این اعتراضات روی ریل‌گذاری دشمن بیفتد. یعنی هم با ضد انقلاب برخورد شود هم امکان بیان اعتراض مردم فراهم شود.

وی ادامه داد: دولت باید نقدینگی را کنترل کند نه آنکه باعث ازدیاد آن شود. عرضه ارز و سکه به بازار اشتباه است زیرا این اشتها پایان ندارد و عرضه تنها شرایط را پیچیده‌تر می‌کند.

کوهکن بیان کرد: وظیفه دولت این است که اطلاعات لازم را در اختیار قوه قضائیه بگذارد تا اخلالگران شناسایی شوند. مجلس هم باید قوانین لازم برای برخورد با این جماعت را تصویب و در نهایت قوه قضائیه باید قاطعانه با مجرمان برخورد کند. اگر به من باشد، به عنوان یک حقوق‌دان این اخلالگران را به چوبه دار می‌سپارم چرا که موجودیت کشور و نظام را نشانه رفته‌اند.

کوهکن ادامه داد: «درباره برجام مقداری بزرگنمایی شد و این سطح انتظارات عمومی را بالا برد. برجام نه ترکمنچای بود نه یک قرارداد بهشتی. از این رو وقتی ترامپ، آمریکا را از آن خارج کرد آن حجم از انتظارات سرخورده و ناگهان تبدیل به خشم و اعتراض شد.»

وی در خصوص ریشه این مشکلات گفت: «ما در زمان انتخابات به نوعی صحبت می‌کنیم که گویا همه مشکلات را نه تنها خوب می‌شناسیم بلکه توانایی حل آنها را به تنهایی داریم. همه نامزدان انتخاباتی در ایران از هر جناحی همین‌گونه عمل می‌کنند. درحالی که به اعتقاد من کار درست این است که نامزدان مشکلات را دسته‌بندی و اولویت‌بندی کنند و علل آن را نیز مشخص کنند. پس از آن صادقانه به مردم بگویند این بخش دست دولت است و این بخش را مردم باید برای اجرا کمک کنند. مردم ما برای کشور، انقلاب و نظام کم نگذاشتند و صادقانه سخن گفتن با آنها بهترین راه است. در همه جای دنیا وقتی قیمت کالایی بالا می‌رود تقاضا پایین می‌آید و این اهرم از هر دولتی قدرتمندتر است. اما اینجا برعکس است و دلیلش همان است که گفتم. باید از مردم خواست که کار درست را انجام دهند و آن هم نیازمند اعتمادسازی است.»

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص وظیفه سایر جریانهای سیاسی بیرون از دولت گفت: «در قالب شورای هماهنگی سه قوه دولت دارای اختیارات زیادی برای حل مشکلات شده است. ما این را امر مثبتی می‌دانیم و معتقدیم در این شرایط همه باید از دولت حمایت کنند. هرکس چوب لای چرخ دولت بگذارد خائن بوده و به کشور، نظام و انقلاب خیانت کرده است. امروز روزی نیست که منافع حزبی، جناحی و سیاسی در اولویت باشد.» /برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر