کد خبر: 48089
A

شایعه گرانی بنزین تکذیب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: اگر بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در میان باشد وزارت نفت به ویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابتدا به ساکن موضوع را اطلاع رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت و هیچ وقت نبوده دولتمردان پنهانی و به دور از چشم مردم بخواهند کاری انجام دهند.

شایعه گرانی بنزین تکذیب شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: شایعات مبنی بر افزایش قیمت حامل های انرژی در کشور بی اساس است.

به گزارش دیده بان ایران، سید محمدرضا موسوی خواه در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: متاسفانه دشمنان گاه و بی گاه در شبکه های مجازی دست به پخش شایعات زده و از این طریق افکار عمومی را نگران می کنند.

وی در ادامه به مردم اطمینان داد: اگر بحثی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در میان باشد وزارت نفت به ویژه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابتدا به ساکن موضوع را اطلاع رسانی و با مردم در میان خواهد گذاشت و هیچ وقت نبوده دولتمردان پنهانی و به دور از چشم مردم بخواهند کاری انجام دهند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تاکنون هیچ بحثی در رابطه با افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین در سطح دولت و مجلس مطرح نبوده ولی مباحثی همچون راهکارهای کنترل مصرف سوخت، توزیع مناسب فرآورده های نفتی و مواردی از این دست همیشه در سطح کارشناسان، سیاست گذاران و مسئولان مطرح بوده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه هیچ کمبودی به لحاظ منابع ارزی و انرژی در مملکت وجود ندارد، افزود: هم اکنون وضعیت ذخایر فرآورده های نفتی از قبیل بنزین، نفتگاز و نظایر این از شرایط بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.

موسوی خواه بیان داشت: توزیع فرآورده های نفتی بوسیله نفتکش های جاده پیما از انبارهای این شرکت به اقصی نقاط کشور صورت می گیرد.

وی به رادیو اقتصاد گفت: ترافیک های جاده ای و به تبع تردد و معطلی نفت کش ها در برخی ازمسیرهای مواصلاتی کشور طی هفته گذشته موجب تعطیلی موقت و گاه و بی گاه برخی از جایگاه های سوخت در شهرهای شمالی کشور مانند چالوس، نوشهر، تنکابن و ... شده است.

مدیرعامل شرکت کلی پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: این عامل ضمن دامن زدن به شایعات گسترده به خصوص گرانی قیمت بنزین در جامعه خیل عظیمی از مردم را به جایگاه های سوخت کشاند.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان جهت دریافت فایل صوتی برنامه می‌توانند به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر