کد خبر: 48963
A

در جریان بازرسی از انبارهای شرکت معروف لوازم خانگی رخ داد؛ اسنوا برندی که کالای خود را احتکار کرده بود + تصاویر

گشت مشترک تعزیرات در ادامه بازدید از انبارهای کالا با هدف مقابله با احتکار و اختفا، روز دوشنبه به منطقه کهریزک و شورآباد اعزام شد.

در جریان بازرسی از انبارهای شرکت معروف لوازم خانگی  رخ داد؛ اسنوا برندی که کالای خود را احتکار کرده بود + تصاویر

دیده بان ایران محمد امامی امین روز سه شنبه در پایان نشست کارگروه تنظیم بازار استان تهران با بیان اینکه برخی وارد کنندگان از جمله  برند تجاری معروف کره ای بازار لوازم خانگی  به محض بحرانی شدن شرایط کشور سیاست انقباضی در پیش می گیرند افزود: اینکه شرکت های تولید کننده و وارد کننده در شرایط اضطراری صرفا منافع خود را در نظر بگیرند قابل پذیرش نیست. بررسی های خبرنگار دیده بان ایران و گفت و گو با منابع آگاه در بازرسی استانداری تهران نشان داد؛ برندی که اقدام انبار کالا کرده است، برندی از مجموعه شرکت های معروف لوازم خانگی( اسنوا) بوده است. 

وی ادامه داد: تعزیرات استان تهران در بازدید از انبار یکی از این برندها با بیش از 60 هزار قطعه کالای انبار شده مواجه شده درحالی که ماه هاست کالاهایش را در نمایندگی های زیرپوشش خود عرضه نکرده است.

امامی امین با بیان اینکه بخشی از کار در بازار رعایت اخلاق و مشتری مداری است گفت: به دستگاه های مربوطه از جمله سازمان تعزیرات حکومتی تاکید شده است که انبار برندهای استان تهران را شناسایی و رصد و در صورت عرضه نشدن کالا برای رفع نیاز بازار برخورد تعزیری کنند.

./ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر