کد خبر: 4900
A

انتقاد عسگراولادی از عدم شفافیت صرافان بانک مرکزی

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: نقل و انتقالات پولی هنوز به راحتی امکانپذیر نیسنت و صرافانی که به بانک مرکزی وابسته هستند هنوز به صورت شفاف با صادرکنندگان عمل نمی‌کنند.

انتقاد عسگراولادی از عدم شفافیت صرافان بانک مرکزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، اسدالله عسگراولادی ، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات پولی برای مبادلات تجاری گفت: مسائل بانکی و نقل و انتقال پول به بازارهای هدف هنوز به راحتی امکان‌پذیر نیست و صراف‌هایی که وابسته به بانک مرکزی هستند هنوز به صورت شفاف با صادرکنندگان عمل نمی‌کنند و در این زمینه با مشکل مواجه هستیم.   

به گفته وی، موانع و مسائل مربوط به حمل و نقل تا حد زیادی در حال بر طرف شدن است اما همچنان نرخ ارز عاملی بازدارنده برای صادرکنندگان است که نمی‌توانند برایش در آینده برنامه‌ریزی کنند.  

عسگراولادی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار کرد: بزرگترین دغدغه‌ای که دولت در ماه‌های پیش رو با آن روبرو است، اشتغال نسل جوان است. ما در اشتغال نسل جوان دچار مشکل هستیم و دولت باید سیاست‌ها و برنامه‌هایی را دنبال کند که در جهت ایجاد اشتغال برای نسل جوان باشد.

وی افزود: هر سال بین یک میلیون و ۶۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به مرز به ۲۵ سالگی می‌رسند و مهمترین نیاز آنها یک شغل است که به وسیله این شغل بتوانند سایر نیازهایش از جمله مسکن و ازدواج را هم فراهم کنند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: جوان‌های ما تا چه زمانی پارک و سینما بروند. این جوان‌ها احتیاج به شغل دارند. بزرگترین دغدغه دولت یازدهم بیکاری نسل جوان است که امیدوار هستیم دکتر روحانی بتواند در این زمینه همت کند و گام‌های مثبتی را در جهت بهبود وضعیت اشتغال بردارد.  

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر