کد خبر: 50105
A
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان غربی تاکید کرد:

توسعه و تولید محصولات جدید و حضور ویترینی محصولات پگاه در بازار سطح کشور

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از محصولات و دستاوردهای جدید این شرکت دیدن کرد.

توسعه  و تولید محصولات جدید و  حضور ویترینی محصولات پگاه در بازار سطح کشور
دیده بان ایران: مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از محصولات و دستاوردهای جدید این شرکت دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات پگاه ، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ضمن  آشنایی با محصولات جدید این شرکت  شامل انواع دسرهای شیری، آبمیوه و پنیر با فرمولاسیون جدید ، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را حائز اهمیت توصیف و  بر حضور ویترینی محصولات در بازار سطح کشور تاکید کرد. 
سید ابراهیم حسینی  تولید و توسعه انواع محصولات جدید ، الگو برداری از مدل موفق تولید شیر ESL  پگاه ارومیه توسط کارخانه های تولیدی گروه، توسعه سکوهای دریافت شیر و افزایش صادرات  را از دیگر برنامه های پگاه آذربایجان غربی در سال جاری برشمرد. 
شرکت پگاه آذربایجان غربی ، دارای بالاترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات لبنی در کشور است که در زمینی به مساحت 20 هکتار با زیربنای 29 هزار متر مربع و سرمایه ای بالغ بر 700 میلیارد ریال  فعال و قادر به دریافت وفرآوری روزانه 450 تن شیر است.  کسب نشان ایمنی و سلامت (سیب سبز) از وزارت بهداشت برای سومین سال متوالی و واحد نمونه کیفی در سطح ملی در  سال های 91 و 95 از افتخارات این شرکت بشمار می رود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر