کد خبر: 50219
A
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

سبحانی‌فر: موضوع افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع مطرح نشده است/ آقای اسماعیلی حدسیات خودش را گفته!!

سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت خودرو گفت: تاکنون هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع مطرح نشده و تنها موضوع عرضه خودرو توسط خودروسازان مطرح شد.

سبحانی‌فر: موضوع افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع مطرح نشده است/ آقای اسماعیلی حدسیات خودش را گفته!!

بازار خودرو همچنان ملتهب است این التهاب یا در قیمت خودرو در بازار آزاد خودش را نشان می‌دهد یا در صحبت‌های نمایندگان مجلس. آخرین اظهارنظرها مربوط می‌شود به داریوش اسماعیلی عضو کمیسیون صنایع معادن مجلس در خصوص افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت خودروهای زیر 45 میلیون تومان که واکنش بعضی رسانه‌ها و همین‌طور خودروسازان را به همراه داشت و این خبر را شایعه و نادرست خواندند.

به گزارش دیده بان ایران؛ رمضان‌علی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص افزایش 20 تا 25 درصدی قیمت خودرو گفت: تاکنون هیچ بحثی در خصوص افزایش قیمت خودرو در کمیسیون صنایع مطرح نشده و تنها موضوع عرضه خودرو توسط خودروسازان مطرح شد.

سبحانی فر در ادامه گفت: احتمالاً آقای اسماعیلی اگر چنین موضوعی را هم مطرح کرده‌اند حدسیات خودشان بوده است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اکنون‌ که شرایط دچار بحران و التهاب شده شورای رقابت با تغییر موضع قبلی خود اعلام می‌کند که عرضه و تقاضا باید تعیین‌کننده قیمت باشد، با دستور وزیر صنعت در جلسه کمیسیون صنایع معادن قرار بر این شد مرجع تعیین‌کننده قیمت خودرو به‌جای شورای رقابت ستاد تنظیم بازار باشد.

وی تأکید کرد: وظیفه شورای رقابت تعیین شاخص است که بر طبق آن ضوابطی را مشخص کرده که قیمت‌ها از طریق این ضوابط استخراج می‌شود. ولی در حال حاضر موضوع تعیین قیمت خودرو به ستاد تنظیم بازار واگذارشده است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: با شرایط کنونی که عرضه خودرو توسط خودورسازان صورت می‌گیرد می‌تواند به کاهش التهاب بازار و قیمت‌ها کمک کند./اعتمادانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر