کد خبر: 50290
A

کشف انبارهای کالاهای احتکار شده، توسط سپاه تهران/ طرخ رضویون ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: انبارهای کالاهای احتکار شده در تهران در 25 روز گذشته شناسایی شده‌اند که شامل کالاهای گوناگونی بوده‌اند و آمار این کالاها در اختیار مقامات قضایی است.

کشف انبارهای کالاهای احتکار شده، توسط سپاه تهران/ طرخ رضویون ادامه خواهد داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران در حاشیه نشست خبری شناسایی و تفحص 135 شهید دفاع مقدس که امروز شنبه 17 شهریورماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص کشف انبارهای کالاهای احتکار شده در شهر تهران گفت: گشت‌های عملیاتی سپاه تهران از دی ماه سال گذشته با هماهنگی مقام قضایی و نیروهای انتظامی آغاز شده است. این گشت‌ها اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و مردم عزیزمان در مناطق مختلف شهر تهران امنیت ناشی از حضور گشت‌های عملیاتی سپاه را به همراه نیروهای انتظامی لمس کرده‌اند، این گشت‌ها ادامه و توسعه پیدا خواهند کرد، اما حتما فعالیت‌شان با هماهنگی مقامات قضایی و نیروهای نظامی با نام طرح رضویون ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص کشف کالاهای احتکار شده اظهار کرد: انبارهای کالاهای احتکار شده در تهران طی 25 روز گذشته شناسایی شده که شامل کالاهای گوناگونی بوده‌اند، آمار این کالا و صاحبان‌شان در اختیار مقام قضایی قرار داده شده و اجازه دهید مقامات قضایی این آمارها را بیان کنند، اما کسانی که شناسایی شده‌اند و صاحبان این کالاها هستند هیچ یک از کسبه خرد بازار نیستند.

قرار نیست با معتادین جزء برخوردی بکنیم

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در خصوص اقدامات سپاه در خصوص مبارزه با مواد مخدر و کشفیات سپاه افزود: برای کشفیات، با هماهنگی‌های مقامات قضایی و انتظامی در مبادی ورودی و بعضی از مناطق شهر نیروهای بسیجی و اطلاعات بسیج وارد شده و کمک می‌کنند سعی ما بر کشف ارقام بالای مواد مخدر است و قرار نیست با معتادین جزء برخوردی داشته باشیم، البته برنامه‌ای را به اطلاع مردم می‌رسانیم برای اینکه در پاکسازی شهر با هماهنگی مقامات ذیربط کمک‌هایی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته چندین کارگاه تولید ماده مخدر شیشه شناسایی شده گفت: کارگاه‌های کشف شده، توان تولید مقادیر بالای شیشه را داشته‌اند. در کشف و شناسایی باندهای بزرگ مواد مخدر با نیروهای عزیز انتظامی همکاری داشته‌ایم و چند باند بزرگ مواد مخدر با همکاری اطلاعات بسیج شناسایی شده، البته ما در زمینه پولشویی مواد مخدر اساسا ورود نکرده‌ایم، چون این کار نیازمند ارتباط و اطلاعات گوناگون بانکی است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر