کد خبر: 50308
A

سعیدی: جزئیات جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با رئیس بانک مرکزی/ نظارت بر بازار کالای غیراساسی بیشتر می‌شود

یک عضو کمیسیون اقتصادی درباره جلسه امروز این کمیسیون با رئیس بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی موظف است ابزارهای جدیدی برای کنترل باراز تعریف کند. قرار شد بانک مرکزی کنترل و نظارتش بر بازار کالای غیراساسی بیشتر کند تا آرامش به بازار بازگردد.

سعیدی: جزئیات جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با رئیس بانک مرکزی/ نظارت بر بازار کالای غیراساسی بیشتر می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا سعیدی مبارکه درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با رئیس بانک مرکزی گفت: نشست بسیار خوبی با رئیس بانک مرکزی داشتیم. در این جلسه در خصوص مدیریت بازار ارز و کنترل نقدینگی نمایندگان دل نگرانی‌های مردم را بیان کردند.

نماینده مردم مبارکه در دهمین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سوالاتی در این جلسه اعلام شد و رئیس بانک مرکزی به آنها پاسخ داد و قرار شد بانک مرکزی ابزارهای جدیدی که برای کنترل نقدینگی بکار گرفته می‌شود را تعریف و ارائه دهد.

وی ادامه داد: مورد بعدی پیمان‌سپاری ارزی بود که بر اساس آن، صادرکنندگان باید کالاهایش را بر اساس پیمان ارزی ارائه دهند تا کنترل روی آن‌ها بیشتر شود.

نماینده مردم مبارکه افزود: قرار شد بانک مرکزی کنترل و نظارتش بر بازار کالای غیراساسی بیشتر کند تا آرامش به بازار بازگردد.

این عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: مجلس اعلام کرده است که هرکمکی از دستش آید انجام می‌دهد، آقای همتی هم گزارشاتی ارائه داد مبنی بر اینکه همه شبانه‌روز در تلاش هستند تا این جنگ اقتصادی که جنبه روانی دارد به پایان برسد؛ ما منابع ارزی کم نداریم باید آنها را به طور شایسته مدیریت کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر