کد خبر: 50406
A

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: مردم شکایت کنند تا به گرانی پوشک رسیدگی کنیم!/ آقای شریعتمداری سازمان زیر مجموعه وزارتخانه شما اینگونه پاسخ می دهد!!

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت که حاضر به پاسخگویی به رسانه ها نیست، در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت اعلام کرد بر بازار پوشک نظارت می‌کند و اگر مردم شکایت کنند، رسیدگی خواهد کرد!

سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: مردم شکایت کنند تا به گرانی پوشک رسیدگی کنیم!/ آقای شریعتمداری سازمان زیر مجموعه وزارتخانه شما اینگونه پاسخ می دهد!!

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛، بعد از طی چند هفته از گرانی پوشک و کمیاب شدن یک باره این محصول در سطح بازار سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با خونسردی خاص در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت اعلام کرده است که به طور جدی این بازار را پایش میکند اما در واقع از مسئولت نظارتی خود شانه خالی کرده است. 

در بخش دیگر این مصاحبه نیز اشاره شده است پوشک مشمول قیمت گذاری تکلیفی نیست اما در صورت دریافت شکایت  و افزایش غیرمتعارف ورود میکند

اظهارات اسماعیل مهدی پور مدیرکل نظارت محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در  شاتا به شرح زیر است.

 مدیرکل نظارت محصولات بهداشتی، دارویی و تجهیزات پزشکی سازمان حمایت گفت: پوشک بچه در سطح فروشگاه‌‌های زنجیره‌ای، واحدهای صنفی خرده فروشی و داروخانه‌ها عرضه شده، اما امکان احتکار و تخلف گرانفروشی از سوی هر یک از عوامل زنجیره توزیع وجود دارد.

وی اضافه کرد: پوشک بچه مشمول قیمت گذاری تکلیفی و تثبیتی نیست، بنابراین در صورت افزایش غیرمتعارف قیمت از سوی تامین کنندگان یا دریافت شکایت، موضوع مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر