کد خبر: 50785
A

ستاد اجرایی فرمان امام هیچ ملک و زمینی در اختیار فرد خاصی ندارد

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان اینکه دیگر هیچ زمین، ملک و مستغلاتی در اختیار فرد خاصی نداریم، گفت: بسته‌های حمایتی ستاد برای مردم مناطق محروم در راه است و از هفته گذشته تا به امروز دو برنامه حمایتی به اجرا رساندیم.

ستاد اجرایی فرمان امام هیچ ملک و زمینی در اختیار فرد خاصی ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مراسم پویش ملی مشق احسان (ارسال بسته‌های کیف و نوشت‌افزارها برای دانش آموزان مناطق محروم) با بیان اینکه امروز در این مراسم لوازم مدرسه برای دانش آموزان مناطق محروم ارسال می‌شود، گفت: ارزش این بسته حمایتی هفت میلیارد تومان است که ۲۵ درصد آن از طریق خیریه‌ها و کمک‌های مردمی و مابقی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده است.

وی تاکید کرد: در این بسته‌ها ۱۵ قلم کالا نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان تهیه شده است که تمامی این اقلام تولیدات داخل هستند.

محمد مخبر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ستاد بسته‌های حمایتی برای تمام اقشار مردم در نظر گرفته است با توجه به اینکه دولت طرح توزیع بسته‌های حمایتی را در پیش دارد، اظهار داشت: بسته‌های حمایتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با دولت متفاوت است و مخاطب ما فقط ساکنان مناطق محروم هستند.

وی افزود: ستاد هم برنامه‌های این چنینی را در دستور کار دارد و هفته گذشته هم نسبت به توزیع دو هزار جهیزیه به ارزش ۱۳ میلیارد تومان اقدام کردیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با بیان اینکه بسته‌های حمایتی دیگری هم در راه است، گفت: بسته‌های حمایتی دولت عمدتا غذایی است اما ما در بسته‌های حمایتی خود از لوازم مورد نیاز معیشت استفاده می‌کنیم.

مخبر در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای آزادسازی اراضی و املاک و همچنین با توجه به موضوعی که اخیرا در جریان رفع تصرف یکی از املاک ستاد که یکی از مقامات مسئول ادعای مالکیت آن را داشت برای سایر املاک خود چه برنامه‌ای در پیش دارید اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام دیگر هیچ اراضی، املاک و مستغلاتی را در اختیار فرد خاصی ندارد اما هنوز اراضی و مستغلاتی در اختیار دولت و دستگاه‌ها هستند که با آنها در قالب تهاتر کار می‌کنیم و جلساتی هم برای رفع مشکلات در این زمینه داریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر