کد خبر: 50969
A

رفت و آمد شریعتمداری از وزارتخانه/ رسانه دولت: استعفای وزیر صحت ندارد/ حضرتی: نگفتم شریعتمداری استعفا کرده است

طبق خبرهای رسیده به دیده بان ایران، با توجه به جدی شدن رفتن محمدعلی افشانی از شهرداری تهران؛ اصلاح طلبان در نظر دارند شریعتمداری را به عنوان گزینه جدید شهرداری تهران مطرح نمایند. به نظر می رسد با توجه به گمانه زنی ها در این بین خبرگزاری ایلنا، نخستین رسانه ای بود که در خبر منتشر شده خود درباره استعفای شریعتمداری نوشت: شنیده‌ها حاکی است وی قرار است به عنوان وزیر کار از سوی رییس‌جمهور معرفی شود.

رفت و آمد شریعتمداری از  وزارتخانه/ رسانه دولت: استعفای وزیر صحت ندارد/ حضرتی: نگفتم شریعتمداری استعفا کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ ساعتی پیش خبرگزاری خانه ملت در حالی خبر استعفای "محمد شریعتمداری" وزیر صنعت معدن و تجارت را منتشر کرد که طبق برنامه قرار بود سه شنبه هفته جاری طرح استیضاح وزیر صمت در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. 

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس در همین رابطه به خبرگزاری خانه ملت گفته است که شریعتمداری با هماهنگی رییس جمهور استعفا کرده است.

اما در این بین خبرگزاری ایلنا، نخستین رسانه ای بود که در خبر منتشر شده خود درباره استعفای شریعتمداری نوشت: شنیده‌ها حاکی است وی قرار است به عنوان وزیر کار از سوی رییس‌جمهور معرفی شود.

این در حالی است که طبق خبرهای رسیده به دیده بان ایران، با توجه به جدی شدن رفتن محمدعلی افشانی از شهرداری تهران؛ اصلاح طلبان در نظر دارند شریعتمداری را به عنوان گزینه جدید شهرداری تهران مطرح نمایند.

پیشتر از علی ربیعی هم به عنوان یکی از گزینه هاش شهرداری تهران نام برده می شد.

فرید موسوی صبح امروز در نشست خبری اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان تکلیف شهرداری تهران چه می شود گفت: براساس مصوبه اخیر مجلس شهرداران شامل این قانون هستند و دستگاه‌های مشمول هیچ تغییری پیدا نکرده‌اند. وی همچنین تاکید کرد: بحث شهردار تهران نیست، قانون واضح است و هیچ آیین نامه‌ای به پیوست خود ندارد. (اینجا)

استعفای شریعتمداری صحت ندارد

اما دقایقی پس از انتشار این خبر؛ خبرگزاری ایرنا و پایگاه اطلاع رسانی دولت با اعلام تکذیب خبر استعفای محمد شریعتمداری نوشتند: خبر استعفای وزیر نه تائید و نه تکذیب می شود و بزودی دراین باره اطلاع رسانی خواهیم کرد. 

 

گفتنی است: استعفای محمد شریعتمداری در حالی رخ می دهد که بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس بر این عقیده بودند که با توجه به عملکرد نامطلوب وزیر صمت طی یکسال گذشته، در صورت بررسی این استیضاح در صحن علنی مجلس، او سومین وزیر برکنار شده توسط نمایندگان مجلس لقب می گرفت. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر