کد خبر: 51001
A

امیری استعفای شریعتمداری را تکذیب کرد، الیاس حضرتی تایید/ ماجرای نیمروز وزیر صمت

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت که استیضاح او قبل از تعطیلات دو هفته ای مجلس مطرح بود استعفا داد؛ این خبری بود که امروز به نقل از الیاس حضرتی بر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت و بعد از دقایقی روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه‌ای استعفای محمد شریعتمداری را تکذیب کرد؛ هرچند بعد از مدتی این تکذیبیه را از تارنمای خود حذف کرد.

امیری استعفای شریعتمداری را تکذیب کرد، الیاس حضرتی تایید/ ماجرای نیمروز وزیر صمت

به گزارش دیده بان ایران، بعد از آن احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس در مورد استعفای وزیر صنعت گفت که حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته که وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داده است.

بعد از انتشار این خبر، خبرگزاری مهر در خبری اعلام کرد که امیری این خبر را تکذیب کرده است اما الیاس حضرتی بعد از انتشار این خبر در حالی که به خبرنگار دیده بان ایران گفته بود من صراحتا" خبر استعفا را بکار نبردم و منظورم شایعات پیرامون این موضوع بود مجددا" به سایت اعتمادآنلاین گفت که خبر استعفای شریعتمداری درست بوده است.

استیضاح

 طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن وتجارت ششم شهریور ماه با بیش از 70 امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس شد این در حالی بود که هنوز جایگزینی برای وزرای استیضاح شده به مجلس معرفی نشدند.

استیضاح شریعتمداری قرار است این هفته در کمیسیون صنایع مطرح شود و بعد از 10 روز در صورت کم نشدن امضاها به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.

شریعتمداری؛ جایگزینی برای وزارت کار؟

 

در حالی که خبرها پیرامون استعفای شریعتمداری همچنان ادامه دارد اما در راهروهای مجلس خبرهایی مبنی بر رفتن او از وزارت صمت و سکانداریش به عنوان وزیر کار مطرح می شود. خبری که هنوز به صورت رسمی مطرح و یا تکذیب نشده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که بعد از بازگشت رییس جمهور از نیویورک چه تصمیمی در خصوص وزارت صمت و کار گرفته می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر