کد خبر: 51002
A
عضو کمیسیون اقتصادی :

استیضاح شریعتمداری حتما رای می‌آورد/وزیر صمت به خواسته نمایندگان و مردم مبنی بر کناره گیری تن دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که موضوع استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت به دلیل در پیش بودن استیضاح وی مطرح شده است.

استیضاح شریعتمداری حتما رای می‌آورد/وزیر صمت به خواسته نمایندگان و مردم مبنی بر کناره گیری تن دهد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تقی کبیری در گفت و گو با  اقتصادآنلاین در واکنش به مسایل مطرح شده در خصوص استعفای محمد شریعتمداری توسط برخی نمایندگان مجلس و تکذیب آن توسط دولت گفت: این فضا به دلیل بحث استیضاحی که در مورد وزیر صنعت مطرح است، پیش آمده و تا حدودی هم به گذشته برمی گردد که نمایندگان از دولت خواستند نسبت به تغییر و ترمیم تیم اقتصادی اقدام کند، اما عملا کار خاصی در این رابطه انجام نشد.

 

وی در ادامه افزود: دو استیضاح قبلی که اخیرا در مجلس انجام شد، رای آورد و احتمال قوی وجود دارد که استیضاح سوم هم که مربوط به وزیر صنعت است، رای بیاورد. بنابراین قبل از اینکه وزیری احساس کند نمایندگان مجلس از عملکرد او نارضایتی دارند و به سمتی خواهند رفت که رای عدم اعتماد به وی بدهند، خود اقدام به استعفا کند. 

 

کبیری اظهار کرد: اگر وزیر صنعت می داند که در جلسه استیضاح موفق به کسب رای اعتماد مجدد نمایندگان نمی شود، بهتر است که پیش قدم شود و به چیزی که مردم و مجلس می خواهند تن بدهد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پس از عدم رای اعتماد مجلس، همچنان وزارتخانه های تعاون و کار و اقتصاد بدون وزیر هستند، گفت: فاصله ای که در معرفی وزرای تعاون و اقتصاد اتفاق افتاده، نشان دهنده یک نوع بی مسئولیتی است، زیرا نبود وزیر در راس یک وزارتخانه هم آسیب است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر