کد خبر: 51248
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

توضیح رئیس اتحادیه تولیدکنندگان بلور و چینی درباره اخد کپی "عقدنامه" جهت خرید جهزیه برای نوعروسان

روز گذشته یکی از شهروندان در تماس با خبرنگار دیده بان ایران گفته بود که وقتی برای خرید اقلام جهزیه به خیابان شوش مراجعه کرده یکی از فروشندگان صنف بلورجات از او خواسته بود تا کپی عقدنامه خودش را برای خرید به همراه داشته باشد.

توضیح رئیس اتحادیه تولیدکنندگان بلور و چینی درباره اخد کپی "عقدنامه" جهت خرید جهزیه برای نوعروسان

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد رحمانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی در گفت‌وگو با خبرنگار دیده بان ایران ضمن تکذیب ارائه کپی عقدنامه جهت خرید جهزیه از سوی نوعروسان به فروشندگان صنف بلور و چینی فروشان گفت: چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد و اگر کسانی با چنین درخواستی از سوی فروشندگان مواجه شدند می توانند به اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی به آدرس خیابن مجاهدین اسلام - روبروی بیمارستان شفا یحیائیان - جنب پمپ بنزین - پ. 4 مراجعه و یا با شماره تلفن 021-77536647 تماس بگیرند و شکایت خود را اعلام نمایند. وی همچنین تصریح کرد گرفتن کپی شناسنامه و یا معرفی نامه تنها در صورتی قابل قبول است که این افراد از سوی ستاد جهیزیه برای خرید کالای مورد نیاز معرفی شده باشند در غیر اینصورت چنین درخواستی از سوی فروشندگان این صنف غیر قانونی است.

گفتنی است روز گذشته یکی از شهروندان در تماس با خبرنگار دیده بان ایران گفته بود که وقتی برای خرید اقلام جهزیه به خیابان شوش مراجعه کرده یکی از فروشندگان صنف بلورجات از او خواسته بود تا کپی عقدنامه خودش را برای خرید به همراه داشته باشد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر