کد خبر: 51301
A
دیده بان ایران ؛ انتصاب اعضای هیات مدیره یکی از شرکت های زیر مجموعه وزار ت کار را در دوره علی ربیعی بررسی می کند؛

عضویت خبرنگار نزدیک به وزیر معزول در حیاط خلوت "تاپکو "

: "حیاط خلوت علی ربیعی" نامی است که با شنیدن تاپکو (توسعه انرژی پادکیش،) به گوش می خورد تاپکو شرکتی است که وظیفه ماموریت صادارت و فروش محصولات مجتمع پتروشیمی جم را بر عهده دارد. یعنی دقیقاً همان موضوعاتی که این روزها به بحث اول محافل کارشناسی و رسانه ای کشور تبدیل شده است) ذهن ها متبادر می شود شرکتی در حوزه تخصصی پتروشیمی؛ حوزه کاملا تخصصی که قطعا مدیران با سابقه ای دارد. اما در حیاط خلوت علی ربیعی، از خبرنگار نزدیک به او حضور دارد تا افراد سفارش شده دیگر موضوعی که سبب کنجکاوی هر رسانه ایی می شود اینکه چطور در تاپکو افراد استخدام و معرفی شده اند سوالی است که باید مدیران وزارت صنعت پاسخ دهد. حضور یک خبرنگار در هیات مدیره تا خاصه افراد نزدیک و سفارش شده به وزیر سابق؛ وزیری که نتوانست اعتماد نمایندگان مجلس دهم را در مورد فعالیت ها و عملکردش جلب کند و اکنون نزدیکان برای او به دنبال کار می گردند! این یک خبرنگار بتواند عضو هیات مدیره یک شرکت مهم در حوزه پتروشیمی و این صعود ناگهانی موضوعی است که همچنان در مورد حیاط خلوت آقای ربیعی وزیر معزول کار، رفاه و تامین اجتماعی وجود داشته و خواهد داشت حامد طبیبی از همکاران خوب ما در حوزه روزنامه نگاری است است اما اینکه چطور می شود بدون هیچ گونه سابقه کاری در حوزه پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی عظیم انتخاب شود برای ما جای سوال دارد؟! سوالی که هنوز پاسخ آن را از وزارتخانه مزبور دریافت نکرده ایم.

عضویت خبرنگار نزدیک به وزیر معزول در حیاط خلوت "تاپکو "

دیده بان ایران : "حیاط خلوت علی ربیعی" نامی است که با شنیدن تاپکو (توسعه انرژی پادکیش یا همان تاپکو، شرکتی است که وظیفه ماموریت صادارت و فروش محصولات مجتمع پتروشیمی جم را بر عهده دارد. یعنی دقیقاً همان موضوعاتی که این روزها به بحث اول محافل کارشناسی و رسانه ای کشور تبدیل شده است) ذهن ها متبادر می شود شرکتی در حوزه تخصصی پتروشیمی؛ حوزه کاملا تخصصی که قطعا مدیران با سابقه ای دارد. 

 

اما در حیاط خلوت علی ربیعی، از خبرنگار نزدیک به او حضور دارد تا افراد سفارش شده دیگر موضوعی که سبب کنجکاوی هر رسانه ایی می شود

اینکه چطور در تاپکو افراد استخدام و معرفی شده اند سوالی است که باید مدیران وزارت صنعت پاسخ دهد. حضور یک خبرنگار در هیات مدیره تا خاصه افراد نزدیک و سفارش شده به وزیر سابق؛ وزیری که نتوانست اعتماد نمایندگان مجلس دهم را در مورد فعالیت ها و عملکردش جلب کند و اکنون نزدیکان برای او به دنبال کار می گردند!

این یک خبرنگار بتواند عضو هیات مدیره یک شرکت مهم در حوزه پتروشیمی و این صعود ناگهانی موضوعی است که همچنان در مورد حیاط خلوت آقای ربیعی وزیر معزول کار، رفاه و تامین اجتماعی وجود داشته و خواهد داشت

حامد طبیبی از همکاران خوب ما در حوزه روزنامه نگاری است است اما اینکه چطور می شود بدون هیچ گونه سابقه کاری در حوزه پتروشیمی عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی عظیم انتخاب شود برای ما جای سوال دارد؟! سوالی که هنوز پاسخ آن را از وزارتخانه مزبور دریافت نکرده ایم.

photo_2018-09-29_09-44-01 (2)

 

photo_2018-09-27_00-26-10 (2)

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر