کد خبر: 51612
A

فاطمه حسینی: اجازه ندهیم چندکانال تلگرامی افکار ما را مدیریت کنند/ باید سواد رسانه‌ای مردم افزایش پیدا کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید سواد رسانه‌ای مردم افزایش پیدا کند نباید اجازه دهیم چندکانال تلگرامی افکار ما را مدیریت کنند.

فاطمه حسینی: اجازه ندهیم چندکانال تلگرامی افکار ما را مدیریت کنند/ باید سواد رسانه‌ای مردم افزایش پیدا کند

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدفاطمه حسینی درباره بسته‌های حمایتی دولت به جای یارانه‌ها گفت: تورم مانند یک سیلاب است باید مردم را در برابر آن محافظت کرد و اقشار کم درآمد را به پناهگاه برد .

وی ادامه داد: این مساله را باید به طور جدی پیگیری کرد که اقشار کم‌درآمد و کسانی که نمی‌توانند در این شرایط سخت کسب و کار خودشان را حمایت کنند برای آن‌ها برنامه جدی داشته باشیم تا مجدد یک موج جدید علیه این قشر از جامعه صورت نگیرد؛ یعنی تصمیم جدید ضد تصمیم و ضد هدف عمل نکند.

نماینده مردم تهران در دهمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که اهمیت دارد این است که آحاد جامعه و دهک‌های بالا چه کار می‌توانند برای حل این مشکلات انجام دهند؟ زیرا این مسئولیت بر دوش همه ماست.

وی درباره پائین آمدن نرخ ارز در طی چند روز گذشته گفت: باید یک عزم جدی برای مداخله در بازار وجود داشته باشد تا قیمت ثابت و پایدار شود. 

حسینی خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ارز صرفا غیراقتصادی نیست لذا باید تصمیمات در مسائلی که به این حوزه مرتبط است، درست گرفته شود.

وی تاکید کرد: افزایش نرخ ارز آسیب‌های جدی به اعتماد عمومی وارد کرده است و ما باید گام موثری در راستای ترمیم این اعتماد برداریم. گام اول این است که یک برنامه هدفمند در راستای تأمین اعتماد عمومی می‌تواند به ایجاد امید و آرامش در جامعه کمک کند. 

این عضو فراکسیون امید افزود: دولت باید بازار عرضه و تقاضا را مدیریت کند و پارامترهایی که در این میان موثر هستند را شناسایی کند.

وی تاکید کرد: قطعا در کنار اقداماتی که دولت انجام می‌دهد، باید آگاهی بخشی افکار عمومی صورت گیرد، بسیار مهم است که رسانه این سواد را بالا ببرد. اقشار متوسط در چنین شرایطی برای اینکه ارزش دارایی‌هایی که دارند حفظ شود رو به بازار ارز و سکه می‌آورند باید توجیه شوند که راهکار درست چیست.

حسینی خاطرنشان کرد: باید سواد رسانه‌ای مردم افزایش پیدا کند، نباید اجازه دهیم چندکانال تلگرامی افکار ما را مدیریت کند./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر