کد خبر: 51724
A

استیضاح شریعتمداری دوباره به جریان افتاد

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از برگزاری جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت در این کمیسیون خبر داد.

استیضاح شریعتمداری دوباره به جریان افتاد

به گزتارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه جلسه بررسی تقاضای نمایندگان برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز دوشنبه این کمیسیون برگزار می‌شود، گفت: شریعتمداری، روز دوشنبه 9 صبح در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه طراحان، طرح استیضاح وزیر صمت به برگزاری جلسه بررسی این استیضاح اصرار دارند، ادامه داد: در روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر استعفای شریعتمداری از وزارت صمت وجود داشت که در همین راستا تا تعیین تکلیف این موضوع، کمیسیون طرح را مسکوت گذاشته بود.

به گزارش دیده بان ایران ؛ تا کنون 85 نماینده مجلس خواهان استیضاح وزیر صمت هستند که با توجه به عدم بازپس گیری هیچ کدام از امضاها دوباره استیضاح وزیر صمت به جریان افتاده است. دو هفته پیش عزیز اکبریان و الیاس حضرتی مدعی شده بودند که وزیر صمت با هماهنگی رئیس جمهور استعفا داده است این موضوع  با تکذیب شریعتمداری و معاون پارلمانی رئیس جمهور روبرو شد . معاون پارلمانی رئیس جمهور گفته بود که شایعه استعفای شریعمداری با از سوی برخی نمایندگان برای به حاشیه کشاندن و ضربه زدن به دولت در رسانه ها مطرح شده است. بحث استعفا هیچ گاه مطرح نبوده و فقط وزیر صمت در جلسه بررسی استیضاح در کمیسیون صنایع شرکت نکرده بودند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر