کد خبر: 53035
A
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران :

احتمال می دهم شریعتمداری از مجلس رای اعتماد لازم را کسب کند به عقیده من ایشان برنامه مناسبی را برای اداره این وزارتخانه به مجلس ارائه کرده است/ رضا رحمانی بیشترین رای را از مجلس کسب خواهد آورد

امیر حسنخانی: به عقیده من هر چهار گزینه وزارت رای لازم را از سوی مجلس کسب خواهند کرد. البته آرایی این چهار نفر به قاطعی، دیگر وزرا که در آغاز دولت به مجلس معرفی شدند نخواهد بود؛ در این چهار گزینه رضا رحمانی بیشترین رای را خواهد آورد.

احتمال می دهم شریعتمداری از مجلس رای اعتماد لازم را کسب کند به عقیده من ایشان برنامه مناسبی را برای اداره این وزارتخانه به مجلس ارائه کرده است/ رضا رحمانی بیشترین رای را از مجلس کسب خواهد آورد

دیده بان ایران: رئیس جمهور هفته پیش چهار وزیر را برای کسب رای اعتماد به مجلس فرستادند؛ فرهاد دژپسند وزارت اقتصاد، رضا رحمانی وزارت صمت، اسلامی وزارت راه و محمد شریعتمداری با جابه جایی از وزارت صمت به عنوان وزیر یک وزارتخانه بزرگتر و مهم تر یعنی تعاون، کار، رفاه و تامین اجتماعی به مجلس معرفی شد. 

حال باید منتظر ماند و دید نمایندگان مجلس به کدام یک وزرای معرفی شده؛ اعتماد خواهند کرد

محمد رضا امیر حسنخانی نماینده مجلس دهم ؛ در پاسخ به این سوال که واکنش مجلس به وزرای پیشنهادی روحانی چگونه خواهد بود گفت:

به عقیده من هر چهار گزینه وزارت رای لازم را از سوی مجلس کسب خواهند کرد. البته آرای این چهار نفر به میزان، دیگر وزرا که در آغاز دولت به مجلس معرفی شدند نخواهد بود؛ در بین این چهار گزینه رضا رحمانی بیشترین رای را خواهد آورد.

این نماینده مجلس در خصوص گزینه پیشنهادی وزارت رفاه گفت: وزارت رفاه؛ وزارتخانه کلیدی است که چند ماه است بدون وزیر هدایت می شود؛ باید دانست  عدم پاسخگویی سرپرست به سوال ها و تذکر های نمایندگان سبب خواهد شد که مطالبات نمایندگان بی پاسخ بماند .

احتمال می دهم شریعتمداری از مجلس رای اعتماد لازم را کسب کند به عقیده من ایشان برنامه مناسبی را برای اداره این وزارتخانه به مجلس ارائه کرده است.

شریعتمداری وزیر عملیاتی است و حتی حاضر است در تجمعات کارگری حاضر شده و پاسخگوی ناکارآمدی ها باشد. تشکل های صنفی هم مانند خانه کارگر از شریعتمداری حمایت کرده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر