کد خبر: 5309
A
حاجی دلیگانی:

طرح دو فوریتی حفظ کارت سوخت با 126 امضا تقدیم هیات‌رئیسه مجلس شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی: طرح حفظ کارت سوخت با قید دو فوریت و با امضای 126 نفر از نمایندگان به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم شد.

طرح دو فوریتی حفظ کارت سوخت با 126 امضا تقدیم هیات‌رئیسه مجلس شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران،"حسینعلی حاجی‌دلیگانی" نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حفظ کارت سوخت با قید دو فوریت و با امضای 126 نفر از نمایندگان به هیات‌رئیسه مجلس تقدیم شد.

وی افزود: پس از رفع ایرادات و اشکالاتی که در متن وجود داشت با جلساتی که با مرکز پژوهش‌ها و معاونت حقوقی مجلس و نیز مرکز پژوهش‌های شورای نگهبان و نیز شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد متن مورد توافق در این باره تهیه و تدوین شد. 

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درواقع این طرح به اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت پرداخته است که متن طرح به شرح زیر است:

در ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت عبارت «از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش حمل و نقل با استفاده از کارت هوشمند سوخت» جایگزین عبارت «از طریق عرضه بنزین و گازوئیل در بخش‌های حمل و نقل و صنعت و کشاورزی با اولویت کارت هوشمند سوخت» شود. 

ماده دو- طبق این ماده یک تبصره به ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت الحاق می‌شود. 

تبصره- دولت مجاز است به منظور ترغیب مصرف‌کننده به استفاده از کارت هوشمند سوخت مختص هر خودرو از سیاست‌های انگیزشی در چارچوب قوانین و مقررات استفاده کند. 

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر