کد خبر: 54105
A

موسوی لارگانی: کمیسیون اقتصادی سه‌شنبه میزبان رئیس کل بانک مرکزی/ ارز اربعین و وضعیت نظام بانکی مهمترین سوالات نمایندگان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور رئیس کل بانک مرکزی در روز سه‌شنبه هفته آینده در این کمیسیون گفت: قرار است مسائل مرتبط با ارز اربعین و موضوعات مختص به نظام بانکی در این جلسه بررسی و توضیحات لازم ارائه شود.

موسوی لارگانی: کمیسیون اقتصادی سه‌شنبه میزبان رئیس کل بانک مرکزی/ ارز اربعین و وضعیت نظام بانکی مهمترین سوالات نمایندگان

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: قرار است عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی طبق قول‌های شفاهی محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این کمیسیون حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وی افزود: به احتمال بسیار زیاد معاونان و مدیرکل‌های ارشد بانک مرکزی و مدیران عامل بانک‌ها هم همتی را در این جلسه همراهی خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که قرار است در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شده و توضیحاتی را از مدیران ارشد نظام بانکی بخواهیم مربوط به ارز زائران اربعین است چراکه اندکی توانستند با سختی و رنج فراوان دینار عراق را در این کشور دریافت کنند البته برخی از آنها هم نتوانستند این کار را بکنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضات و عدم تعیین تکلیف مردمی که جهت تهیه ارز اربعین مبالغی را واریز کرده‌اند به همین دلیل بانک ملی و همچنین بانک مرکزی باید در این خصوص توضیحاتی را ارائه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر