کد خبر: 54401
A
ایرج ندیمی به دیده بان ایران خبر داد؛

برخلاف اظهارات آقای آخوندی، سازمان برنامه و بودجه به طور مکرر جهت ساخت مسکن مهر به وزارتخانه راه و شهرسازی یاری و سود رسانده است

مشاور محمدباقر نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی در خصوص اظهارات آخوندی درباره مسکن مهر تصریح کرد: برخلاف اظهارات وزیر اسبق راه و شهرسازی در طول این سال ها به طور مکرر چه از لحاظ پرداخت وام و چه از لحاظ سایر پرداخت ها و تعیین نرخ یارانه ها و سود آن ها، برای اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهرهمکاری و یاری داشته ایم.

برخلاف اظهارات آقای آخوندی، سازمان برنامه و بودجه به طور مکرر جهت ساخت مسکن مهر به وزارتخانه راه و شهرسازی یاری و سود رسانده است

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: چندی پیش، وزیر مستعفی راه و شهرسازی در مراسم معارفه وزیر جدید این وزارتخانه، در خصوص مخالفت های وی با ساخت مسکن مهر بیان کرد: افتخار می‌کنم در 62 ماه خدمت یک واحد مسکونی افتتاح نکردم.

 

لذا در همین رابطه؛ ایرج ندیمی، مشاور محمدباقر نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: بنده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور بررسی پروژه پردیس را برعهده داشتم. از ابتدای این موضوع اتفاقات بدی رخ داد چراکه امور خدماتی مسکن های این منطقه اعم از برق، آب و گاز را به عهده وزارتخانه ها نگذاشتند و یا آن ها را محدود به وام و یا زمینی که در اختیار داشتتند کرده بودند.

 

وی ادامه داد: در حقیقت انجام این پروژه بسیار هزینه بر بود. به عنوان مثال ساخت حدود 100 کیلومتر دیوار حائل در سراسر این شهر و یا ایجاد یک تونل از عواملی بود که تا دو هزار میلیارد تومان بار مالی فقط برای اتمام این پروژه ها تعریف شده بود.

 

ندیمی همچنین در خصوص مسکن مهر خاطرنشان کرد: برخلاف اظهارات وزیر اسبق راه و شهرسازی در طول این سال ها به طور مکرر چه از لحاظ پرداخت وام و چه از لحاظ سایر پرداخت ها و تعیین نرخ یارانه ها و سود آن ها، برای اتمام پروژه های باقی مانده مسکن مهرهمکاری و یاری داشته ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر