کد خبر: 55946
A

در راستای اجرای سیاست های ترامپ / «اپل» کارخانه یک میلیارد دلاری در خاک آمریکا می‌سازد

در راستای سیاست‌های ترامپ، اپل مجتمع جدیدی در خاک آمریکا تاسیس می‌کند.مقر جدید اپل در تگزاس تنها ساختمان جدید این کمپانی در آمریکا نخواهد بود و سران اپل قول داده‌اند تا مجتمع‌های دیگری را در سایر نقاط آمریکا ایجاد کنند. دولت ترامپ امکانات جدیدی و معافیت های ویژه ای را برای تولیدکنندگان آمریکایی قرار داده و در کنار آن سختگیری های گمرکی بیشتری نسبت به کالاهای تولیدی چین برقرار کرده است همین امر سرمایه گذاران آمریکایی را تشویق می کند تا در ایالات متحده آمریکا سرمایه گذاری کنند.

در راستای اجرای سیاست های ترامپ / «اپل» کارخانه یک میلیارد دلاری در خاک آمریکا می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ در راستای افزایش تعداد کارکنان کمپانی‌های آمریکایی در خاک این کشور، روز گذشته اپل اعلام کرد که با در نظر گرفتن بودجه ۱ میلیارد دلاری، دومین مجتمع کاری بزرگ خود را در آستین ایالت تگزاس بنا خواهد کرد.

 

مقر جدید اپل در تگزاس تنها ساختمان جدید این کمپانی در آمریکا نخواهد بود و سران اپل قول داده‌اند تا مجتمع‌های دیگری را در سایر نقاط آمریکا ایجاد کنند.

دولت ترامپ امکانات جدیدی و معافیت های ویژه ای را برای تولیدکنندگان آمریکایی قرار داده و در کنار آن سختگیری های گمرکی بیشتری نسبت به کالاهای تولیدی چین برقرار کرده است همین امر سرمایه گذاران آمریکایی را تشویق می کند تا در ایالات متحده آمریکا سرمایه گذاری کنند. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر