کد خبر: 56153
A

رئیس انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران: فعالان اقتصادی ماه‌هاست که ارز دولتی را با نرخ ۹ هزار تومان تهیه می‌کنند/ در این بازه زمانی به نقطه سربه‌سر رسیده‌ایم و کاهش قیمت معنایی ندارد

سید علیرضا موسوی مجد: از ابتدای سال تاکنون ارز دولتی از قیمت ۴ هزار تومان به ۹ هزار تومان رسیده است. آیا با این شرایط قیمت لوازم خانگی باید ارزان شود؟ طی روزهای اخیر قیمت دلار در بازار آزاد روند نزولی داشته و این در حالی است که فعالان اقتصادی ماه‌هاست که ارز دولتی را با نرخ ۹ هزار تومان تهیه می‌کنند. در این بازه زمانی به نقطه سربه‌سر رسیده‌ایم و کاهش قیمت معنایی ندارد.

رئیس انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران: فعالان اقتصادی ماه‌هاست که ارز دولتی را با نرخ ۹ هزار تومان تهیه می‌کنند/  در این بازه زمانی به نقطه سربه‌سر رسیده‌ایم و کاهش قیمت معنایی ندارد
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس هیات‌مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران درباره این پرسش که آیا قیمت لوازم خانگی ارزان شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با کاهش ارز آزاد شائبه اشتباهی بین مردم رواج پیدا کرده است. چرا باید قیمت لوازم خانگی ارزان شود؟ تولیدکنندگان برای واردات قطعات از دولت ارز نیمایی به قیمت ۹ هزار تومان دریافت کردند. آیا با کاهش دلار در بازار قیمت ارزها در سامانه نیما کاهش یافته است؟

 

سیدعلیرضا موسوی مجد در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون ارز دولتی از قیمت ۴ هزار تومان به ۹ هزار تومان رسیده است. آیا با این شرایط قیمت لوازم خانگی باید ارزان شود؟ طی روزهای اخیر قیمت دلار در بازار آزاد روند نزولی داشته و این در حالی است که فعالان اقتصادی ماه‌هاست که ارز دولتی را با نرخ ۹ هزار تومان تهیه می‌کنند. در این بازه زمانی به نقطه سربه‌سر رسیده‌ایم و کاهش قیمت معنایی ندارد.

 

او با اشاره به وضعیت تولید اظهار کرد: در حال حاضر برای تولید کالاهای لوازم خانگی تا پایان سال مشکلی وجود ندارد و در شرایط عادی قرار گرفته‌ایم اما قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر