کد خبر: 56175
A

غلامرضا تاجگردون: عدد رسمی یارانه‌های پنهان 10میلیون و 700 هزار تومان است/ دنیا هم نتوانست احمدی‌نژاد را بشناسد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد دیگر زمان نگاه بخشی، استانی، فردی و سیاسی به بودجه نیست.

غلامرضا تاجگردون: عدد رسمی یارانه‌های پنهان 10میلیون و 700 هزار تومان است/ دنیا هم نتوانست احمدی‌نژاد را بشناسد
به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به اظهارات احمدی‌نژاد مبنی بر  افزایش یارانه از سوی دولت به 9 میلیون ریال، گفت: اگر بخواهیم با مکانیزم آقای احمدی‌نژاد پیش برویم و عدد رسمی یارانه‌های پنهان را بر مردم تقسیم کنیم سرانه هر نفر 10 میلیون تومان است نه 900 هزار تومان.

او تاکید کرد: اگر بخواهیم با این مکانیزم کشور را اداره کنیم راحت می‌توانم نشان دهم 10 میلیون و 700 هزار تومان یارانه هر نفر است. اما آیا باید مملکت را اینگونه اداره کرد؟

این نماینده مجلس در خصوص هدف احمدی نژاد از بیان یارانه 900 هزار تومانی، گفت: دنیا نتوانست احمدی نژاد را بشناسد شما از من می‌خواهید هدف او را بدانم؟!

تاجگردون همچنین با اشاره به بودجه 98، اظهارکرد: با توجه به شرایط کشور و مشکلات عدیده‌ای که وجود دارد دیگر زمان نگاه بخشی، استانی، فردی و سیاسی به بودجه نیست. در حال حاضر تمام دنیا با ما در ستیز است و بحران‌های جدی از جمله مسایل پولی و بانکی برای ما ایجاد می‌کنند؛ نگاه بخشی به بودجه و طمع در بودجه از جانب هر کسی که باشد کار بسیار غلطی است.

او ادامه داد: نگاه سیاسی و طمع به بودجه آتشی نیست که تنها بتواند طرف مقابل را بسوزاند و آتشی که گر گرفت در این شرایط همه را می‌سوزاند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص لابی‌گری‌های انجام شده در بودجه، تاکید کرد: کار مجلس در بودجه لابی‌گری است و اگر لابی‌گری نبود ظرف دو روز بودجه به تصویب می‌رسید./اعتماد انلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر