کد خبر: 57691
A
سخنگوی کمیسیون کشاورزی:

انتقال آب از دریاچه های بسته به هیچ وجه انجام نمی شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: جزییات لایحه بودجه 98 در نشست امروز کمیسیون بررسی و با توجه به تبعات زیست محیطی مصوب شد که انتقال آب از دریاها و دریاچه های بسته به هیچ وجه انجام نشود.

انتقال آب از دریاچه های بسته به هیچ وجه انجام نمی شود

به گزارش دیده بان ایران به نقل از خانه ملت، نورمحمد تربتی نژاد درباره جلسه عصر امروز (سه شنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه جزییات لایحه بودجه سال 98 با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاه ها و ارگان های مربوطه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این نشست 3 تبصره لایحه بودجه سال 98 اعم از تبصره 14، 18 و 20 مورد بررسی قرار گرفت، مهمترین تبصره مورد بررسی قرار گرفته موضوع انتقال آب از حوزه به حوزه ای دیگر بود که با توجه به تبعات زیست محیطی مصوب شد که انتقال آب از دریاها و دریاچه های بسته به هیچ وجه انجام نشود و با مطالعات و تحقیقات گسترده ای موضوع انتقال آب عملیاتی شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: موضوع و تبصره دیگر که مورد بررسی قرار گرفت درباره یارانه ها بود که براین اساس مصوب شد که برای حمایت از کشاورزی و کشاورزان باید سهم بیشتری از یارانه ها به این بخش اختصاص یابد، البته اعداد و ارقامی برای این بخش مشخص نشد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: براساس تبصره 20 لایحه بودجه سال 98 مصوب شده در این کمیسیون مقرر شد دولت 10 درصد از کارهایی که متولی آن بخش ها و دستگاه های دولتی هستند و جز وظایف حاکمیتی نیست را به بخش خصوصی واگذار کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر