کد خبر: 58495
A

درخواست سراج برای عدم پذیرش تابعیت مضاعف مفسدان فراری از ایران

ناصر سراج در دیدار با مدیر اجرایی سازمان مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل، بر ضرورت پذیرش نکردن تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می برند و محاکمه و مجازات آنان تاکید کرد.

درخواست سراج برای عدم پذیرش تابعیت مضاعف مفسدان فراری از ایران

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که برای شرکت در دهمین اجلاس سالانه مجمع بین‌المللی مراجع مبارزه با فساد در وین به سر میبرد، با یوری فدوتف، مدیرکل دفتر سازمان ملل در وین و مدیر اجرایی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم ملل متحد، دیدار و گفتگو کرد.

سراج در این دیدار با اشاره به همکاریها و تعاملات فیمابین ایران و سازمان مقابله با مواد مخدر و جرم و برگزاری سمینارهای مشترک در حوزه مبارزه با فساد، ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های کشورمان در امر مبارزه با فساد، افزود: سازمان بازرسی کل کشور به عنوان مهمترین نهاد در حوزه مبارزه با فساد، به دنبال مبارزه همه جانبه و پیشرفته با انواع فساد و همچنین ارتقای فرهنگ قانونمداری و ایجاد نهادهای شفاف و پاسخگو است.

رئیس سازمان بازرسی کل ایران بر ضرورت پذیرش نکردن تابعیت مضاعف مفسدان فراری که اموال عمومی را به سرقت می برند و محاکمه و مجازات آنان تاکید کرد.

سراج با اشاره به معضل مواد مخدر و تشریح اقدامات ایران در مبارزه موثر با این پدیده شوم و صرف هزینه های سنگین انسانی و مالی، از عدم همکاری سازمان های بین المللی و کشورها در این حوزه انتقاد کرد و خواهان توجه جدی سازمان مقابله با موادمخدر و جرم به تقویت منابع و ظرفیت ها و گسترش همکاری های مشترک شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر