کد خبر: 58702
A

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعبه حافظ

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ بر لزوم توجه بیشتر به بهداشت اعتباری در شعب و تکریم مشتریان تاکید کرد.

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعبه حافظ

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ناصر شاهباز در بازدید امروز خود که با حضور حمید مومنی سرپرست امور شعب مستقل بانک برگزار شد، تعیین تکلیف پرونده های مطالبات معوق را از الزامات بانک خواند و افزود: در روزهای پایانی سال باید وصول مطالبات معوق و کاهش نسبت مطالبات غیرجاری به تسهیلات (NPL) مورد توجه ویژه قرار گیرند.

وی با تاکید بر چابک سازی شعب بانک تصریح کرد: جذب منابع ارزان قیمت در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری و افزایش درآمدهای بانک در راستای سودآوری از دیگر موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.

شاهباز ضمن بازدید از بخش های مختلف شعبه و گفت و گوی صمیمانه با کارکنان، از بخش های بانک آفیسر و صندوق امانات شعبه نیز دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت این بخش ها قرار گرفت.

حمید مومنی سرپرست امور شعب مستقل بانک نیز بر ظرفیت این شعبه با توجه به موقعیت مکانی و قرارگیری آن در منطقه بازار برای افزایش پرداخت تسهیلات خرید دین تاکید کرد.

شاهین اسکندر زاده رئیس شعبه حافظ نیز گزارشی از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع ،نحوه مصارف و حجم مطالبات آن ارائه کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر