کد خبر: 58750
A

نفت پاسارگاد در بین صد شرکت برتر ایران

شرکت نفت پاسارگاد با ارتقاء 20 پله ای در جایگاه شصت و پنجمین شرکت برتر ایران قرار گرفت.

 
نفت پاسارگاد در بین صد شرکت برتر ایران

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، سازمان مدیریت صنعتی ایران، از سال 1377، رتبه­ بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله  (IMI-100)انجام می دهد. این رتبه­ بندی، با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و بررسی مستندات مربوط؛ ضمن ترسیم فضای روشن­ تر از اقتصاد کشور، شناخت و درک دقیق ‌تری از مقیاس، ساختار و سلامت مالی و اقتصادی بنگاه­ های بزرگ کشور را ارائه می‌دهد.

در مراسمی که به همین منظور توسط سازمان مدیریت صنعتی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران شرکت‌های برتر برگزار گردید، شرکت نفت پاسارگاد به عنوان شصت و پنجمین شرکت برتر ایران معرفی گردید.

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده انواع قیر در خاورمیانه، از سال 84 تاکنون در میان 100 شرکت برتر اقتصادی و صنعتی ایران حضور داشته که ارتقا 20 پله ای این شرکت در آخرین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی، نشان دهنده تلاش و همت مدیران و کارکنان این مجموعه در رسیدن به اهداف متعالی دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است شرکت فرآورده های قیری هرمز پاسارگاد از شرکت های زیرمجموعه نفت پاسارگاد نیز در آخرین رتبه بندی انجام شده، رتبه هفتم شرکت های صادرات گرا و رتبه 104 شرکت های برتر ایران را کسب نموده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر